  • 1. Data: 2009-05-02 14:52:00
    Temat: Sony Cyber-Shot HX1
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Czy ktoś miał już okazję sprawdzić ten aparat??
    Proszę o opinie...

  • 2. Data: 2009-05-02 15:02:34
    Temat: Re: Sony Cyber-Shot HX1
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Weronika pisze:
    > Czy ktoś miał już okazję sprawdzić ten aparat??
    > Proszę o opinie...

    Tak.
    A spikasz trochę??? ;)
    http://www.dpreview.com/reviews/sonydschx1/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-02 16:53:59
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Wolałabym po Polsku...

    Werreq

  • 4. Data: 2009-05-02 17:55:45
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Weronika wrote:
    > Wolałabym po Polsku...

    W podsumowaniu masz ladnie wyszczegolnione: jak to u sony, silne
    odszumianie (destrukcyjne dla detali), mocne wyostrzanie. Ale przeciez nie
    bedziesz ogladac tych zdjec w powiekszeniu 100%. Poza tym dlugo sie
    wlacza/wylacza, ma kiepski wizjer. Za to robi "ladne" zdjecia, ma
    przyzwoity obiektyw (szczegolnie biorac pod uwage wariacki zakres
    ogniskowych), ma proste acz bogate menu, przyzwoity wyswietlacz, jest
    fajnie wykonany. Tylko cena troszke duza, choc biorac pod uwage ostatnie
    podwyzki nie jest az tak zle.

    k,

  • 5. Data: 2009-05-02 23:37:50
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Właśnie czas włączania mnie trochę niepokoi...
    Zastanawiam sie nad Sony hx1 bądź sx1 Canona...

  • 6. Data: 2009-05-03 08:02:53
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Paweł W. wrote:

    > Tak.
    > A spikasz trochę??? ;)
    > http://www.dpreview.com/reviews/sonydschx1/
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    mnie to wkurza, że 90% hybryd nie ma stopki pod lampe zewnętrzną, a ta
    wbudowana jest tragiczna... Specjalnie to robią?

  • 7. Data: 2009-05-03 08:59:54
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Olek pisze:
    > mnie to wkurza, że 90% hybryd nie ma stopki pod lampe zewnętrzną, a ta
    > wbudowana jest tragiczna... Specjalnie to robią?

    Tak.
    Poszukaj wśród starszych hybryd. Jestem przekonany, że nie znajdziesz
    takiej bez stopki. Zresztą co to za koszta i problem wstawienie
    chociażby stopki z centralnym stykiem? Fuji tak robi w swoich topowych
    hybrydach. Widocznie nie chcą lub nie mogą korzystać z systemu Nikona, a
    nie chcą z różnych powodów tworzyć własnego systemu błyskowego.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-05-03 16:42:54
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Dużo fotografowałam, ale jak na to co się w moim życiu zmieniło, to w
    zupełności wystarczy mi wewnętrzna lampa błyskowa.

    Czy ktoś miał już okazję sprawdzić hx1 Sonego....?

  • 9. Data: 2009-05-03 18:31:54
    Od: "Metys" <m...@n...gazeta.pl>

    > Czy ktoś miał już okazję sprawdzić hx1 Sonego....?

    nigdzie nie
    moge znalezc danych jakiej dlugosci filmy mozna nim nagrywac . ktos
    wie
    jak dlugie filmy mozna nagrac na karcie o pojemnosci 4GB w
    trybie:
    - 1440x1080, 30 kl/s, Standard
    - 1280x720, 30 kl/s, Standard
    - 640x480, 30 kl/s

    w jakim formacie sa te filmy i czy bezproblemowo mozna je przerobic
    na avika xvidem czy divixem?

    Pozdrawiam
    Metys

  • 10. Data: 2009-05-03 19:01:19
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Paweł W. wrote:

    > Tak.
    > Poszukaj wśród starszych hybryd. Jestem przekonany, że nie znajdziesz
    > takiej bez stopki.

    oczywiście że znajde od groma hybryd bez stopki :) szczególnie Fuji :)
    6500Fd, s5600 nie mają (pierwsze z brzegu).. stopke ma za to seria
    9xxx... swego czasu szukałem hybrydy i fakt faktem te starsze miały
    jeszcze stopke, nowsze modele okrojono (sprytne)...