  • 21. Data: 2009-01-30 12:26:11
    Temat: Re: [FUN] Kibic na packshootach
    Od: Bassteq <b...@o...nospam.pl>

    > Ooo.... Gdzie taka zabytkowa sie? sie^ uchowa^(3)a? Jakie? urz?dzenie
    > przemys^(3)owe? Bo w przypadku PC-tów to same k^(3)opoty - chyba karty sieciowe
    > tylko na slotach ISA wyste^powa^(3)y... Dodatkowo rozpie^cie kabla w dowolnym
    > miejscu rozwala ca^(3)? sie?.

    jaki tam przemysł, my fotografowie wiemy, że lepsze jest wrogiem dobrego
    i tak sobie BNC wisi już 11 lat. Serwer ma jakiegoś 3Com na ISA a user
    ma coś na realteku na PCI. Laptopy wiszą na skretce za hubem. BNC jest
    niezniszczalne dla tego własnie w przemyśle się to nadal stosuje.

    Analogia żeby Offtopicowo nie było : Nadal z powodzeniem strzelam super
    foty 2Mpix Kodakiem i odbitki 10x15 konkurują z odbitkami mojej panny
    strzelajacej z Eosa 450D

    Branża inna.... zasada taka sama

    --
    Bassteq