  • 1. Data: 2009-01-29 14:02:52
    Temat: picasaweb - dodawanie nowych fotek
    Od: "Przemyslaw Salata" <k...@P...pl>

    Witam

    http://picasaweb.google.com/
    Mam tu konto i troche fotek, pamietam, ze mozna bylo bez problemu dodawac
    galerie z przegladarki. Czy da sie tak jeszcze, bo nigdzie nie moge znalezc.
    Czy tylko za pomoca dziwnego programu picasa. Jesli sie nie da za pomoca
    przeglarki, to jest jakas alternatywa za free, w miare mozliwosci mniej
    zakrecona?

    Z.

  • 2. Data: 2009-01-29 14:10:51
    Temat: Re: picasaweb - dodawanie nowych fotek
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    Przemyslaw Salata wrote:
    > Mam tu konto i troche fotek, pamietam, ze mozna bylo bez problemu dodawac
    > galerie z przegladarki. Czy da sie tak jeszcze, bo nigdzie nie moge znalezc.

    Pod Firefoksem działa.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 3. Data: 2009-01-29 14:13:29
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Przemyslaw Salata pisze:
> [...]
    > Mam tu konto i troche fotek, pamietam, ze mozna bylo bez problemu dodawac
    > galerie z przegladarki. Czy da sie tak jeszcze, bo nigdzie nie moge

    Masz w swoim profilu guzik "Upload". Po jego kliknięciu wybierasz album,
    do którego chcesz dodać zdjęcia i już. Minusy: każde zdjęcie dodajemy
    osobno i za jednym razem można dodać tylko 5 zdjęć.

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula

  • 4. Data: 2009-01-29 14:13:50
    Od: ziemo <n...@...mail>

    Przemyslaw Salata pisze:

    > Czy tylko za pomoca dziwnego programu picasa. Jesli sie nie da za pomoca
    > przeglarki, to jest jakas alternatywa za free, w miare mozliwosci mniej
    > zakrecona?

    fireuploader - wtyczka do firefoxa

    --
    Ziemo

  • 5. Data: 2009-01-29 15:39:12
    Od: "Przemyslaw Salata" <k...@P...pl>

    Użytkownik "Marek Witbrot" <m...@x...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:glsdi9$tu2$1@news.onet.pl...

    > Masz w swoim profilu guzik "Upload". Po jego kliknięciu wybierasz album,
    > do którego chcesz dodać zdjęcia i już. Minusy: każde zdjęcie dodajemy

    ok, w operze nie dziala. W ie poszlo.

    --
    pozdr Z.

  • 6. Data: 2009-01-29 17:35:41
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Salata" <k...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:glscua$srk$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy tylko za pomoca dziwnego programu picasa.

    Dziwnego ? chyba jeden z najlepszych free softów jakie stworzono do zabawy z
    fotkami ...

  • 7. Data: 2009-01-29 22:12:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Salata pisze:
    > Użytkownik "Marek Witbrot" <m...@x...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:glsdi9$tu2$1@news.onet.pl...

    > ok, w operze nie dziala. W ie poszlo.

    Picasa z reguły działa lepiej pod Firefoksem i IE, chociaż ostatnio
    pokaz slajdów także zaczął działać pod Operą.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów