  • 1. Data: 2009-01-29 19:28:22
    Temat: [FUN] Kibic na packshootach
    Od: Bassteq <b...@o...nospam.pl>

    Robiłem dziś fotki do celów allegrowych i pojawił się kibic/model, czy
    się nadaje oceńcie sami.

    http://picasaweb.google.pl/sebassteq/Packshooty#5296
    796973573750594

    Zimuje u mnie w kłębku kabli za routerem i czasem wyjdzie jak się
    halogeny dłużej świecą.

    ------
    Przy wykonywaniu tych zdięć nie ucierpiało żadne zwierzę.....
    wstęp wolny.

    --
    Bassteq

  • 2. Data: 2009-01-29 19:37:14
    Temat: Re: [FUN] Kibic na packshootach
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Bassteq" <b...@o...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    796973573750594

    > Zimuje u mnie w kłębku kabli za routerem i czasem wyjdzie jak się

    Mam podobnego lokatora!
    Mój szwęda się po domu i pojawia w nieoczekiwanych miejscach.
    Oczywiście zostaje karnie przeniesiony na kwiatek w doniczce.
    Ma on włochate liście, powinien więc być zadowolony z lokum... tylko czemu
    wciąż ucieka? ;)

    Pozdrawiam
    Rafi

  • 3. Data: 2009-01-29 21:38:29
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

> [...]
    > halogeny dłużej świecą.
    >
    > ------
    > Przy wykonywaniu tych zdięć nie ucierpiało żadne zwierzę.....

    a model relaese masz dla niego?

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 4. Data: 2009-01-29 22:39:03
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Bassteq" napisał
    > http://picasaweb.google.pl/sebassteq/Packshooty#5296
    796973573750594
    a tak OT: co to za "cudo" na fotkach 2-3? widzę że BeNCka, widzę że
    rezystory...ale czemu to ma służyć?

  • 5. Data: 2009-01-29 22:44:04
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    akara0 pisze:
    > Użytkownik "Bassteq" napisał
    796973573750594
    > a tak OT: co to za "cudo" na fotkach 2-3? widzę że BeNCka, widzę że
    > rezystory...ale czemu to ma służyć?

    Terminatora nie widziałeś? :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 6. Data: 2009-01-29 23:12:07
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "ajt" napisał
    > Terminatora nie widziałeś? :)
    widziałem: w kinie, w tv i na dvd no i teraz na fotkie ;)
    a co to ma mordować?

  • 7. Data: 2009-01-29 23:16:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "akara0" napisał
    > widziałem: w kinie, w tv i na dvd no i teraz na fotkie ;)
    > a co to ma mordować?

    Nie rozumiesz.
    Tyle z niego zostało - kompletny odbyt i kawałek mózgu.

    adam

  • 8. Data: 2009-01-29 23:18:25
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "akara0" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ajt" napisał
    > widziałem: w kinie, w tv i na dvd no i teraz na fotkie ;)
    > a co to ma mordować?

    To zakończenie linii w baaardzo starej technologii sieciowej ;)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Terminator_(BNC)

  • 9. Data: 2009-01-29 23:33:22
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    adam wrote:
    > Użytkownik "akara0" napisał

    Potencjalnego użytkownika. Swoim wyglądem.

    g.

  • 10. Data: 2009-01-29 23:57:53
    Od: Bassteq <b...@o...nospam.pl>

    > To zakonczenie linii w baaardzo starej technologii sieciowej ;)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Terminator_(BNC)

    Dokładnie tak a na domiar podziwu powiem, że ten terminator działa do
    dziś, nawet umożliwił wysłać tego posta.

    Pozdro
    --
    Bassteq