  • 1. Data: 2009-01-29 23:18:00
    Temat: Pytanie o monitor
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Trochę to komputerowe pytanie, ale od paru lat nie ekscytuję się
    nowinkami komputerowymi.
    Dzisiaj w RTVAGD widziałem monitor 24" 1920x1200, czyli full HD.
    Samsung. Cena bardzo zachęcająca, bo 899zł. Swój obecny monitor LG z
    Pivotem (w sumie mało przydatnym, bo mało korzystam) 17" i 1280x1024
    zapłaciłem 2 lata temu jakieś 1500zł. Zastanawiałem się nad kupieniem
    tego Samsunga jako głównego monitora, a mój obecny LG miałby pójść jako
    pomocniczy (nie opłaca mi się go pozbywać). Zastanawiam się tylko, czy
    karta to obsłuży - Radeon 9000(128MB RAM) - jedno wyjście DVI, a jedno
    D-Sub. Tylko czy obsłuży w sumie 3,5 mpx???
    Czy potrzebuję nowszej karty z dwoma wyjściami DVI ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 2. Data: 2009-01-30 00:17:13
    Temat: Re: Pytanie o monitor
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009, "Paweł W." wrote:

> [...]
    > monitora, a mój obecny LG miałby pójść jako pomocniczy (nie opłaca mi się go

    Jeśli ten stary to MVA a ten nowy TN, to przynajmniej w celach
    związanych z tematyką grupy zamienisz ich funkcje miejscami ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-01-30 06:01:54
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Paweł W. wrote:
    > Dzisiaj w RTVAGD widziałem monitor 24" 1920x1200, czyli full HD.
    > Samsung. Cena bardzo zachęcająca, bo 899zł.

    ...a w MM od dzis 23" za 599 zl. Moim zdaniem lepsza oferta.
    Tak, to sa TN-ki, ale sam uzywam czegos podobnego do wywolywania RAW-ow i
    moim zdaniem sprawdza sie wysmienicie (np. dobrze widac, co sie dzieje w
    cieniach). Nie jest to dobry CRT, ale i tak obecne TN mnie zadziwiaja.

    k,

  • 4. Data: 2009-01-30 09:48:10
    Od: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f>

    KILu pisze:
    > Tak, to sa TN-ki, ale sam uzywam czegos podobnego do wywolywania RAW-ow i
    > moim zdaniem sprawdza sie wysmienicie (np. dobrze widac, co sie dzieje w
    > cieniach). Nie jest to dobry CRT, ale i tak obecne TN mnie zadziwiaja.

    Zaraz będzie kolejny flame, ale ŻE CO???

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2009-01-30 10:24:55
    Od: Piotr Sobon <p...@i...pl>

    KILu wrote:

    > Tak, to sa TN-ki, ale sam uzywam czegos podobnego do wywolywania RAW-ow i
    > moim zdaniem sprawdza sie wysmienicie (np. dobrze widac, co sie dzieje w
    > cieniach).

    Powiedz, że żartujesz..

    --
    PS

  • 6. Data: 2009-01-30 10:35:38
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Tom01 pisze:

    > Zaraz będzie kolejny flame, ale ŻE CO???

    Ech, wszystkie te tanie to TN, chociaż na mojego LG, który też
    najprawdopodobniej jest TN nie narzekam. Dużo lepszy od ekranów w
    Toshibie Satelite, czy moim Asusie. Graficzne NEC z matrycami H-IPS to
    koszt rzędu 5000 - 8000 zł za 24". Chyba będzie trzeba pójść na
    kompromis, albo zadowolić się tym, co mam ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-01-30 10:51:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    A co to za matryca, bo taką mam w swoim:
    Active Matrix TFT Color LCD
    (http://us.lge.com/flatron/80series/specifications.h
    tml)
    Nic więcej tam nie piszą.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-01-30 10:54:08
    Od: "fatum777" <f...@o...pl>

> [...]
    > moim zdaniem sprawdza sie wysmienicie (np. dobrze widac, co sie dzieje w
    > cieniach). Nie jest to dobry CRT, ale i tak obecne TN mnie zadziwiaja.

    Rozbieżność TN nie pozwala na precyzyjną pracę.
    A już na pewno nie uwierzę w rewelację 23" 599 zł.
    Do czego to się nadaje? Chyba tylko do psucia wzroku...

  • 9. Data: 2009-01-30 11:33:09
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    fatum777 pisze:

    > Rozbieżność TN nie pozwala na precyzyjną pracę.
    > A już na pewno nie uwierzę w rewelację 23" 599 zł.
    > Do czego to się nadaje? Chyba tylko do psucia wzroku...

    A jaki miałby być mechanizm owego psucia wzroku?

  • 10. Data: 2009-01-30 12:20:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Sobon pisze:
    RAW-ow i

    > Powiedz, że żartujesz..

    Dlaczego? Technologia teenek poszła bardzo do przodu, praktycznie
    pozostaje tylko problem zmian charakterystyki w pionie.
    Słynne płynięcie czerni na ciemnoniebieskim odcieniu jest właściwie
    problemem estetycznym, mnie osobiście do sprawnej pracy nie przeszkadza
    (choć na co dzień nie używam tn).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl