  • 1. Data: 2009-01-29 13:06:16
    Temat: "Photoshop" online
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Nie wiem, może było. Dla mnie opad szczęki.

    http://www.pixlr.com/app/

    Tylko zaktualizujcie sobie flasha do najnowszej wersji, żeby potrafił otwierać
    obrazki lokalnie z dysku.

  • 2. Data: 2009-01-29 13:12:19
    Temat: Re: "Photoshop" online
    Od: conik <c...@i...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Nie wiem, może było. Dla mnie opad szczęki.
    >
    > http://www.pixlr.com/app/
    >
    > Tylko zaktualizujcie sobie flasha do najnowszej wersji, żeby potrafił
    > otwierać obrazki lokalnie z dysku.
    hm...nie powiem fajne

  • 3. Data: 2009-01-29 13:35:29
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, może było. Dla mnie opad szczęki.
    >
    > http://www.pixlr.com/app/

    fajnie ze tyle funkcji z oryginalnego PS, przyda sie w kafejce :)
    ale
    otworzylem fote z cyfrowki 2800x2100 i brush działa skokowo bardzo
    przy mniejszych zdjeciach jest lepiej
    nie działa Shift z gumką do prostych pociągnięć
    nie dziala ctrl+shift+n do nowych warstw
    wiecej nie sprawdzałem

    Raist

  • 4. Data: 2009-01-29 13:43:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Raist wrote:

> [...]
    > przy mniejszych zdjeciach jest lepiej
    > nie działa Shift z gumką do prostych pociągnięć
    > nie dziala ctrl+shift+n do nowych warstw

    Straszne.

    I rawów nie czyta.

    Człowieku - to jest malutki flash!

  • 5. Data: 2009-01-29 14:28:06
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 14:06:16 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nie wiem, może było. Dla mnie opad szczęki.
    >
    > http://www.pixlr.com/app/
    >
    > Tylko zaktualizujcie sobie flasha do najnowszej wersji, żeby potrafił otwierać
    > obrazki lokalnie z dysku.

    100/10. Zajebiaszcze. Szkoda tylko, że brak unsharp mask i smart sharpen.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 6. Data: 2009-01-29 14:35:37
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 15:28:06 +0100, Radio Erewan napisał(a):

    > 100/10. Zajebiaszcze. Szkoda tylko, że brak unsharp mask i smart sharpen.

    Na OC podrzucili mi jeszcze Summopainta. Taki sam, ale inny.
    http://www.sumopaint.com/

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 7. Data: 2009-01-29 14:56:16
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

> [...]

    > http://www.pixlr.com/app/
    >
    > Tylko zaktualizujcie sobie flasha do najnowszej wersji, żeby potrafił otwierać

    dziwne - w sumie niby faje ale:
    - z uzytecznych opcji to ma tylko stampa i levelsy
    - warstwy niby sa ale bez sensu bo jak sie warstwę przesunie poza kadr to
    niewidoczna czesc jest ucinana.

    --
    www.warszawski.info

  • 8. Data: 2009-01-29 17:02:46
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy mniejszych zdjeciach jest lepiej
    > nie działa Shift z gumką do prostych pociągnięć
    > nie dziala ctrl+shift+n do nowych warstw

    Wieczorny pokaz w cyrku, po linie zawieszonej wysoko pod samym czubkiem
    namiotu jeździ bez zabezpieczenia tam i z powrotem facet na jednokołowym
    rowerku i trzymając na głowie piramidę z kieliszków gra na skrzypcach. Na to
    komentarz z widowni:

    - No, Paganini to on nie jest.

    zdrówka, PW

  • 9. Data: 2009-01-29 17:12:30
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 15:56:16 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

    > dziwne - w sumie niby faje ale:
    > - z uzytecznych opcji to ma tylko stampa i levelsy

    Ma więcej od Picasy... Może mniej od Gimpa, ale też nie ma tego pokręconego
    interfejsu (powinni go opatentować - tyle pracy nad wymyśleniem
    zaprzeczenia ergonomii).
    Działa na komputerze wyposażonym jedynie we wtyczkę Flash...

    > - warstwy niby sa ale bez sensu bo jak sie warstwę przesunie poza kadr to
    > niewidoczna czesc jest ucinana.

    Tak, to wada.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 10. Data: 2009-01-29 17:28:31
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-29 14:06:16 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Tylko zaktualizujcie sobie flasha do najnowszej wersji, żeby potrafił
    > otwierać obrazki lokalnie z dysku.

    Idzie nowe.
    Za jakiś czas będzie to norma i normą będzie płacenie, abonamentu, lub
    wg. licznika czasu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam