    From: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FLAME TIRES
    Date: Sat, 28 Feb 2009 14:49:18 +0100

    Jacot wrote:

    > Ech, no. Na posiedzeniach zarzadow to nie ale na spotkania motorowe,
    > to rozumisz, mialem taki okres, ze za czesto by mi nie bylo na
    > pewno. Jak czlek ma 15 lat to ma w sobie chec.

    No dobra, może nie być ostatecznie posiedzenie zarządu ale taki
    przymus spotkań comiesięcznych, zwłaszcza zimą, gdzie muszę jechać
    specjalnie autem, żeby odbębnić grafik to dla mnie pomyłka. Ja tam
    wolę gdzieś pojechać, wolę się spotkać i nie zastanawiać się, czy
    akurat spotykam się z motocyklistą z mojego klubu, innego czy
    niezrzeszonym.
    Trochę marudzę nie na temat, bo dla mnie jakiekolwiek zrzeszanie się,
    dorabianie ideologii do czegokolwiek to pomyłka, jak mam ochotę to
    wsiadam i jadę, jak nie mam ochoty to nie jadę, cała reszta jest na
    siłę.

    --
    Diobeu
    Deauville