    From: Arni <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FLAME TIRES
    Date: Fri, 27 Feb 2009 20:42:13 +0100

    zbigi pisze:

    > No ba! :)

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Zastosowany zwrot dosc jasno precyzuje charakter waszego przedsiewziecia.

    dzis ogladałem z dzieciakami taką bajke o psie Cliffordzie. Znacie ?
    jest duuuzy i czerwony. I jeden z jego paczki tez załozył sobie klub,
    chciał miec wlasny. Ale ze nie lubił innego to nie chciał go przyjąc do
    tego klubu. Pozostali powiedzieli ze jak nie to oni tez nie chcą. I sam
    był sobie prezesem klubu, prowadził zebranie na którym nikogo nie było.
    I nagrody za klubowe konkursy musiąl zeżrec sam.
    No i mu przeszło, wrocił do kumpli bawic sie i dał sobie spokój z klubem.
    Tak mi sie nasuneło, luzne skojarzenie :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"