  • 31. Data: 2011-02-19 21:53:06
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-19 21:44, Artur Maśląg pisze:

    > Pierwsze tego typu teksty słyszałem/widziałem jak zeznania świadków.
    > Na rzeczonych forach jednak pojawiły się teksty potwierdzające tę
    > wersję.

    Bo i prawdopodobnie tak było.

    > Masz jakieś wątpliwości?

    Raczej niewielkie - owszem mogło się stać coś czego nie mógł
    przewidzieć, ale gdyby nie zapierdalał, to pewnie inaczej by się to
    skończyło. Temat do przemyśleń dla doskonałych kierowców tytułujących
    resztę kapeluszami. Nawet jak jesteście tak doskonali, to nie jestescie
    na drodze sami. Hunter też z pewnością myślał, że przecież jest dobry i
    zawsze się udawało...

    > Widok mówił sam za siebie - wiele już wypadków widziałem (w tym na
    > Puławskiej) i tutaj nie można mieć wątpliwości, że musiał zdrowo zap...

    Ano musiał. Sporo do myślenia daję, że samochód niespawany tak się
    rozpada...

    Shrek.

  • 32. Data: 2011-02-19 22:06:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ostatnio miałem nie miłą sytuację, tyle, że autem, które ma jakieś 22
    lata. Tłumik końcowy puścił na spawie i stanął pionowo pod autem przy
    90-100km/h w trasie... momentalnie cały tył mi podbiło i iskry tylko z
    lusterku zobaczyłem, łomot i lada moment byłem na poboczu.

    tu akurat tłumiki widzę całe, ale tak naprawdę wystarczy pies na drodze
    i nieszczęście gotowe.

  • 33. Data: 2011-02-19 22:06:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-19 21:53, Shrek pisze:
    (...)
    > Bo i prawdopodobnie tak było.

    Wystarczyło pomyśleć i zrobić to w innych warunkach - niezależnie od
    tego co sądzę o wyścigach na drogach publicznych.

    > Raczej niewielkie - owszem mogło się stać coś czego nie mógł
    > przewidzieć, ale gdyby nie zapierdalał, to pewnie inaczej by się to
    > skończyło.

    Ano właśnie. Ludzie różne głupoty na drodze odprawiają, ale rzadko
    kończy się to śmiercią.

> [...]
    > resztę kapeluszami. Nawet jak jesteście tak doskonali, to nie jestescie
    > na drodze sami. Hunter też z pewnością myślał, że przecież jest dobry i

    Ba - jak napisałem, całe szczęście, że nie trafili na czołówkę kogoś
    na wschodnim pasie Puławskiej...

    > Ano musiał. Sporo do myślenia daję, że samochód niespawany tak się
    > rozpada...

    On się nie rozpadł - uderzenie było tak potężne (owinięte drzwi chyba
    nawet na słupie zostały), że zwyczajnie go rozdarło. Fizyka niestety
    działa zawsze, niezależnie od opinii panujących na pms, czy różnych
    forach motoryzacyjnych.

  • 34. Data: 2011-02-19 22:08:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-19 22:06, Nex@pl pisze:
> [...]
    > lusterku zobaczyłem, łomot i lada moment byłem na poboczu.
    >
    > tu akurat tłumiki widzę całe, ale tak naprawdę wystarczy pies na drodze

    No pewnie.

  • 35. Data: 2011-02-19 22:17:52
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-19 22:06, Nex@pl pisze:

    > tu akurat tłumiki widzę całe, ale tak naprawdę wystarczy pies na drodze
    > i nieszczęście gotowe.

    Możliwe. Ale to jeszcze nie powoduje, że samochody rozpadają się na dwie
    części. To kwestia prędkości, a konkretnie jej nagłej utraty.

    Shrek.

  • 36. Data: 2011-02-19 22:27:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Nex@pl

> [...]
    > 90-100km/h w trasie... momentalnie cały tył mi podbiło i iskry tylko z
    > lusterku zobaczyłem, łomot i lada moment byłem na poboczu.

    Powinieneś go dużo wcześniej wymienić i nie byłoby takich akcji.

  • 37. Data: 2011-02-19 22:28:04
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-19 22:17, Shrek pisze:

    > Możliwe. Ale to jeszcze nie powoduje, że samochody rozpadają się na dwie
    > części. To kwestia prędkości, a konkretnie jej nagłej utraty.

    Raczej spawania auta z dwoch :/

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2011-02-19 22:28:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > No pewnie.

    Jak się jedzie 200 km/h to się psa nie omija...

  • 39. Data: 2011-02-19 22:51:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    venioo wrote:

    > No i ten kolor - ex-taxi z DE jak nic - przebieg z 400kkm. Co w
    > polaczeniu z wysoka predkoscia, cwaniactwem objawiajacym sie w
    > niedbaniu o stan zawieszenia i hamulcow ("po co, przeciez jezdzi...")
    > konczy sie takim wlasnie efektem. Opony pewnie tez lyse i w dodatku
    > letnie :( Szkoda tylko tych ludzi :(

    to był zamach... ciekawe czy przesłuchano policjantów z najbliższego
    komisariatu, powinni byli zamknąć drogę :)

  • 40. Data: 2011-02-19 22:52:58
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-19 22:28, Karolek pisze:

    > Raczej spawania auta z dwoch :/

    Właśnie wygląda na to, że niespawane - zeznają, że puknięte w tył, ale
    niezbyt mocno i jak najbardziej z jednego kawałka. Zawsze to jakas
    utrata wytrzymałości, ale w tym przypadku, to raczej bez znaczenia -
    podobno podłużnice były wcześniej proste, a teraz dostał z boku.

    Shrek.