  • 31. Data: 2011-02-06 20:03:01
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Nadto w znaczeniu ujarzmienia owego rzemiosła.
    > Szewc to nie ten, co sprawnie kroi skóry i klei je. But musi mieć coś
    > jeszcze.

    Gość od efektów specjalnych nie musi zajmować się tym innym "czymś".

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 32. Data: 2011-02-06 20:09:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 11:57:21 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Ot dafna wjadomo, rze iak siem nie ma argomentof, to pozostaie
    > mendowate czepjenie sjem blentuf ortograficznych albo personalne
    > inwektywy.

    Oflaguj się, mały miałki człowieczku, lepiej ci się na duszy zrobi.

    Inna rzecz, że pisząc o pospólswie i braku wyrobienia tegoż (więc
    pretendując do bycia kimś więcej, kimś ponad pospólstwo) wypada chyba
    zachować pewną staranność w używaniu języka ojczystego.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 33. Data: 2011-02-06 20:11:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 21:03, Sebastian Nibisz pisze:
    > Gość od efektów specjalnych nie musi zajmować się tym innym "czymś".

    Słusznie, od tego jest twórca przedsięwzięcia. Tylko tu chyba był to
    zarazem gość od efektów.

    --
    pozdrawia Adam
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 34. Data: 2011-02-06 20:16:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 6, 2:53 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Ja pisa em jedynie o robieniu zdj . Dajesz ma pce ma pk , pokazujesz spust
    > i b dzie potrafi a zrobi zdj cie.
    Dlatego pod zdaniem:
    "Ale zrobienie czegoś takiego naprawdę jest proste jak budowa
    cepa :)"
    napisales:
    Podobnie łatwo robi sie zdjęcia, nawet małpa to potrafi.

    Trudno mi bylo zrozumiec to inaczej - no ale, "panie ja jestem nie
    tutejszy".

  • 35. Data: 2011-02-06 20:23:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 6, 2:59 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście, że można. Można pstrykać zielonym programem cuda stosując
    > jedyną zasadę złotego podziału.
    > Dobry przykład muzyczny to Bitelsi - rzemiosło marne, cuda tworzyli (acz
    > nie mój gust).

    > No to proste jak podcieranie pupy - może tak być? :)

    :) Moze, ale...
    Gdy ktoś ma w życiu pecha i zmartwień kupę, może złamać rękę
    podcierajac dupe.

    Pewna blondynka poszla do ginekologa z problemem trudnego sikania.
    Lekarz zbadal co trzeba i mowi - powinna sie pani podcierac od przodu
    do tylu a nie na odwrot.
    Wiec widzisz jak to jest, z tymi prostymi sprawami.

  • 36. Data: 2011-02-06 20:41:05
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2011-02-06 18:30, marek augustynski pisze:

    > A czemu nie założysz, że wiedza czyjaś może być dostrzegalna i oceniona jako
    > niewielka?
    >
    > A czy autor wyzwał kokoś na pojedynek na realizację w temacie?

    > Chcesz wymusić odzew pozytywny?
    > W Polsce ludzie marudzą, to fakt, ale może czasem warto się zastanowić
    > dlaczego. Czy zwolennicy filmu są w stanie powiedzieć coś sensownego na jego
    > temat, czy tylko ogromna pasja, chylę czoła, dobre rzemiosło...?

    > A ja życzę autorom, żeby się otrząsnęli z tej popeliny i ewentualnie traktując
    > ją jako punkt wyjścia stworzyli coś rzeczywiście sensownego.

> [...]

    Tu zagląda niesamowita ilość fantastycznie kreatywnych twórców.
    Oczywiście nikt o nich nie wspomina. Oczywiście przez zawiść.
    Ci inni realizują marne projekty, zajmują się efekciarstwem.
    Oni by mogli więcej, mogli lepiej ale chwilowo im się nie chce.
    Oczywiście gdyby ktoś ich wyzwał na pojedynek no to by mogli. Ale muszą
    dokupić obiektyw. Albo body. Albo filtry albo potrzebują trochę czasu
    aby nauczyć się fotoszopa.
    Ale jak kupią ten obiektyw za 5000EUR i to body z gripem to jak znajdą
    temat to dopiero będzie. Odzew pozytywny, klękajcie narody.
    Będzie sensownie i rewelacyjnie no chyba, że świat się zmówi i zrobi coś
    lepiej na niskobudżetowym body z obiektywem ze słoika.
    Ale nie od dziś wiadomo, że w filmie to głównie żydzi i masoni.

    Zdrowia im życzę

  • 37. Data: 2011-02-06 21:24:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-06 20:13:04 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Ja nawet nie widziałem... A w 3D siedziałem, powiedzmy, zawodowo, kilka
    > lat temu już. Ale - właśnie - to tylko technika. Nie mam pomysłu na coś
    > więcej, co wymagało by 3D, niż prezentacja owej.

    Pamiętasz pierwszy film bez aktorów i to nie animacja w stylu Shrecka.
    Parę lat temu. Okrzyknięty nowym rozdziałem w kinie. Już nawet tytułu
    nie pamiętam. Pamiętam tylko że był.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2011-02-06 21:30:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-06 20:46, Marcin [3M] pisze:
    > I jestem przekonany, że "Avatar" podzieli w mojej pamięci los tych dwóch.
    > Ot taki dziwoląg ze mnie.
    > Aaaa, na "Awatarze" bawiłem się nieźle, żeby było jasne. Film jest zrobiony
    > świetnie. Ale mi to nie wystarcza.

    Teraz jest dalszy ciąg (bodajże) Avatara. Tytuł: Sanctum.

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-02-06 21:43:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:24, JA pisze:
    > Pamiętasz pierwszy film bez aktorów i to nie animacja w stylu Shrecka.
    > Parę lat temu. Okrzyknięty nowym rozdziałem w kinie. Już nawet tytułu
    > nie pamiętam. Pamiętam tylko że był.

    Nie, ale pamiętam za to Człowieka z marmuru. I Czterech pancernych :)
    I wiele, wiele innych...
    I lanzę pamiętam :)

    --
    pozdrawia Adam
    /lanza - ech, to był proszek.../

  • 40. Data: 2011-02-06 22:16:42
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > lepiej na niskobudżetowym body z obiektywem ze słoika.
    > Ale nie od dziś wiadomo, że w filmie to głównie żydzi i masoni.

    Czy widzisz w jakiej roli występujesz pisząc w ten sposób? Na wyjściu stawiasz
    się na pozycji straconej. Czynisz się pokrzywdzonym tylko dlatego, że inni
    ludzie uważają, że posiadają określoną wiedzę, posługują się słowami typu
    twórca, dzieło.. nie mmm bzzzz, yyyy tylko dzieło, twórczość.. Wylewasz
    krokodyle łzy za siebie i za kogoś, udajesz. A może po prostu napisz: nie mam
    odwagi powiedzieć w taki czy inny sposób... jestem zirytowany określoną
    postawą lub swoją własną niemocą. Umiesz mówić Tak, umiesz mówić Nie? Umiesz
    mówić po ludzku, polskim językiem?

    marek