  • 1. Data: 2011-02-05 20:18:50
    Temat: Apropos HDR (ale chyba bez kapci)
    Od: atm <...@v...pl>

    Czy ten patent Canona zostal juz wdrozony?
    http://gizmodo.pl/gadgets/5479/canon_patentuje_hdr_w
    _aparacie.html

  • 2. Data: 2011-02-05 21:13:06
    Temat: Re: Apropos HDR (ale chyba bez kapci)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 21:18, atm pisze:
    > Czy ten patent Canona zostal juz wdrozony?
    > http://gizmodo.pl/gadgets/5479/canon_patentuje_hdr_w
    _aparacie.html

    Nadal nie przegoni to technologii Fuji w fotografowaniu dynamicznych
    scen :-P

  • 3. Data: 2011-02-05 21:20:47
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    atm wrote:
    > Czy ten patent Canona zostal juz wdrozony?
    > http://gizmodo.pl/gadgets/5479/canon_patentuje_hdr_w
    _aparacie.html

    Osobiscie watpie, aby to kiedykolwiek wdrozono, ale pozyjemy, zobaczymy.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 4. Data: 2011-02-06 09:52:30
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-05 21:18, atm pisze:
    > Czy ten patent Canona zostal juz wdrozony?
    > http://gizmodo.pl/gadgets/5479/canon_patentuje_hdr_w
    _aparacie.html

    Zastanawia mnie jedno - czy to jeszcze jest fotografia?
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 5. Data: 2011-02-06 10:04:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 10:52, Andrzej Zbierzchowski pisze:
    > Zastanawia mnie jedno - czy to jeszcze jest fotografia?

    A to jak wiemy jest najważniejsze :)

    --
    pozdrawia Adam
    /uwaga! - opinie, które głoszę nie stanowią prawa, dogmatów ani aksjomatów/

  • 6. Data: 2011-02-06 15:15:31
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:
    _aparacie.html

    > Zastanawia mnie jedno - czy to jeszcze jest fotografia?

    Masz na myśli obraz zamieszczony na stronie, czy wymyśloną technologię?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 7. Data: 2011-02-06 18:30:47
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-06 16:15, Sebastian Nibisz pisze:

    > Masz na myśli obraz zamieszczony na stronie, czy wymyśloną technologię?

    Technologię oczywiście.
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 8. Data: 2011-02-06 18:41:26
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    > Technologię oczywiście.

    Ta technologia ma pozwalać rejestrować większy zakres dynami i pełniejszy
    zakres tonalny.
    To jak najbardziej fotografia, gdyż obraz byłby rejestrowany podobnie jak
    obecnie tyle, że bardziej kompletny i w lepszej jakości.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 9. Data: 2011-02-07 12:18:53
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 22:13:06 +0100, "Paweł W." napisał(a):

    _aparacie.html

    > Nadal nie przegoni to technologii Fuji w fotografowaniu dynamicznych
    > scen :-P

    wg DXO matryce D9000 i k5 przegoniły już Fuji bez żadnych specjalnych
    wynalazków.

  • 10. Data: 2011-02-07 12:19:57

    Dnia Mon, 7 Feb 2011 13:18:53 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

    > D9000

    D7000 oczywiście