  • 111. Data: 2011-02-09 21:25:15
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Owszem.
    > I to dążenie do wiedzy jest samo w sobie naturalne i chwalebne.
    > Tyle, że większość chyba nie ma świadomości, jak zgubna jest ta wiedza.

    Powinieneś napisać, że ludzie nie mają świadomości jak słabi są. To nie wiedza
    ich gubi a właśnie ta ich słabość. W rzeczywistości nie badasz świata tylko
    sam siebie, sprawdzasz swoją wytrzymałość. Gdy poczujesz, że robi się groźnie
    chwytasz się wyrywka wiedzy i przywiązujesz do niego. Na tym polega twój
    koniec, kres twojej wytrzymałości.

    marek

  • 112. Data: 2011-02-10 07:00:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 23:39:46 +0100, Marek Wyszomirski wrote:

    >U nas też nie istnieją od wczoraj - co najmniej jeden sklep wysyłkowy
    >istniał w Polsce już w latach 70-tych ubiegłego stulecia (domyślam się,
    >ze w USA pewnie co najmniej z 50 lat wcześniej).

    Historia jest dluzsza
    http://mazurek.it/2010/03/09/sklepy-internetowe-troc
    he-historii/

    >Ale - sklepy i aukcje
    >internetowe to historia całkiem niedawna - nie tylko u nas.

    Jak widac nie trzeba internetu, wystarczy katalog, telefon, poczta,
    fax ..

    J.

  • 113. Data: 2011-02-10 09:03:59
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):

> [...]
    > chwytasz się wyrywka wiedzy i przywiązujesz do niego. Na tym polega twój

    Zgoda, tylko że z fotografią jest jak z miłością. Odrzesz z tajemnicy i
    zostaje tylko zwietrzała chemia, która już nie działa.

    Pozwól się ludziom cieszyć nią w swoim tempie. Katalizując ich rozwój
    paradoksalnie przyspieszasz jedynie ich rozczarowanie.

    Tak, wiem że Ciebie interesują tylko ci, co się potem podniosą. :-)

    --
    Mirek

  • 114. Data: 2011-02-10 11:25:51
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Zgoda, tylko że z fotografią jest jak z miłością. Odrzesz z tajemnicy i
    > zostaje tylko zwietrzała chemia, która już nie działa.

    Twoja sztuka jest obrazem Twojej miłości. Co innego daje Ci szansę zobaczenia
    uczucia o jakim marzysz całe swoje życie?
    W tym momencie nie rozmawiasz już o wiedzy ale o swoim braku pasji.

    > Pozwól się ludziom cieszyć nią w swoim tempie. Katalizując ich rozwój
    > paradoksalnie przyspieszasz jedynie ich rozczarowanie.
    >
    > Tak, wiem że Ciebie interesują tylko ci, co się potem podniosą. :-)

    To nie czytaj bo ja Ci nie odpuszczę:)

    marek

  • 115. Data: 2011-02-10 12:23:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):
    > Twoja sztuka jest obrazem Twojej miłości.

    OK, fajnie, GRAL.

    > Co innego daje Ci szansę zobaczenia
    > uczucia o jakim marzysz całe swoje życie?
    > W tym momencie nie rozmawiasz już o wiedzy ale o swoim braku pasji.

    Masz rację pasja pozwala się podnieść po fazie "Damn, I suck!".

    Ale fotografia jako hobby jest pomyślana w ten sposób, że nie wymaga
    tworzenia rzeczy oryginalnych, wartościowych, ponadczasowych.

    Ja mówię o samej przyjemności fotografowania, na dowolnym (dowolnie
    niskim, jeśli się nie da wyżej) poziomie artystycznym.

    Pozwól się ludziom bawić sprzętem, technikami, kalkami, sprawdzonymi
    schematami przeczytanymi w kolorowym miesięczniku, bo większości nie
    jest dane nic więcej.
    --
    Mirek

  • 116. Data: 2011-02-10 17:13:23
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Masz rację pasja pozwala się podnieść po fazie "Damn, I suck!".
    >
    > Ale fotografia jako hobby jest pomyślana w ten sposób, że nie wymaga
    > tworzenia rzeczy oryginalnych, wartościowych, ponadczasowych.

    Wyzbądź się tego klasyfikowania. Dla mnie fotografia to również hobby i tak o
    niej mówię. Mało tego, właśnie poprzez nie aspirowanie do tworzenia wartości
    mogę rzeczywiście robić co zechcę, być żenujący, pretensjonalny, normalny,
    nienormalny.. Nie mam zahamowań bo nie mam oczekiwań. Zauważ, że właśnie o to
    się rozbijasz.

    > Ja mówię o samej przyjemności fotografowania, na dowolnym (dowolnie
    > niskim, jeśli się nie da wyżej) poziomie artystycznym.

    Ja również:)

    > Pozwól się ludziom bawić sprzętem, technikami, kalkami, sprawdzonymi
    > schematami przeczytanymi w kolorowym miesięczniku, bo większości nie
    > jest dane nic więcej.

    To ty im pozwól:)

    marek

  • 117. Data: 2011-02-10 18:12:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-10 08:00:23 +0100, J.F. <j...@p...onet.pl> said:

    > Jak widac nie trzeba internetu, wystarczy katalog, telefon, poczta,
    > fax ..

    No, z tym telefonem to bym był ostrożny. Od razu widać, że dla Ciebie
    świat bez telefonu to ...dziadku nie mieliście telefonów?
    W Polsce na telefon do połowy lat 90 tych uw, czekało się latami. Tak.
    Składałeś wniosek i czekałeś.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2011-02-10 18:29:36
    Od: John Smith <u...@e...net>

> [...]
    > mogę rzeczywiście robić co zechcę, być żenujący, pretensjonalny, normalny,
    > nienormalny.. Nie mam zahamowań bo nie mam oczekiwań.

    Ależ oczywiście, że masz oczekiwania.
    Oczekujesz satysfakcji z tego, co robisz. Piszesz, że robisz zdjęcia
    niekoniecznie ładniejsze, ale coraz lepsze od poprzednich. Ustawiasz
    więc sobie jakieś kryteria, budujesz system wartości, choć jedynie sam
    dla siebie, subiektywnie i szczerze przed sobą. Oceniasz swoje dzieła i
    masz nadzieję, że następne będą lepsze.

    > Ja również:)

    Cholera, znowu się zgadzamy. :-)

    > To ty im pozwól:)

    OK, zostawmy to , bo albo Cię nie zrozumiałem, albo próbowałem coś
    zaimputować. Zgubiłem się. :-)

    --
    Mirek

  • 119. Data: 2011-02-10 19:44:18
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc sobie jakieś kryteria, budujesz system wartości, choć jedynie sam
    > dla siebie, subiektywnie i szczerze przed sobą. Oceniasz swoje dzieła i

    Mam konflikt między myśleniem a wyrażaniem myśli. W zasadzie Twoja odpowiedź
    jest słuszna a jednocześnie zgadzam się z tym co sam napisałem. Prawdopodobnie
    jednak mylę się i rzeczywiście uczepiłem się tych oczekiwań. Hmm..

    marek