    From: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dyskusje o niczym
    Date: Sun, 06 Feb 2011 23:16:42 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Tu zagląda niesamowita ilość fantastycznie kreatywnych twórców.
    > Oczywiście nikt o nich nie wspomina. Oczywiście przez zawiść.
    > Ci inni realizują marne projekty, zajmują się efekciarstwem.
    > Oni by mogli więcej, mogli lepiej ale chwilowo im się nie chce.
    > Oczywiście gdyby ktoś ich wyzwał na pojedynek no to by mogli. Ale muszą
    > dokupić obiektyw. Albo body. Albo filtry albo potrzebują trochę czasu
    > aby nauczyć się fotoszopa.
    > Ale jak kupią ten obiektyw za 5000? i to body z gripem to jak znajdą
    > temat to dopiero będzie. Odzew pozytywny, klękajcie narody.
> [...]

    Czy widzisz w jakiej roli występujesz pisząc w ten sposób? Na wyjściu stawiasz
    się na pozycji straconej. Czynisz się pokrzywdzonym tylko dlatego, że inni
    ludzie uważają, że posiadają określoną wiedzę, posługują się słowami typu
    twórca, dzieło.. nie mmm bzzzz, yyyy tylko dzieło, twórczość.. Wylewasz
    krokodyle łzy za siebie i za kogoś, udajesz. A może po prostu napisz: nie mam
    odwagi powiedzieć w taki czy inny sposób... jestem zirytowany określoną
    postawą lub swoją własną niemocą. Umiesz mówić Tak, umiesz mówić Nie? Umiesz
    mówić po ludzku, polskim językiem?

    marek