  • 31. Data: 2010-05-06 09:48:03
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:f7e0107a-7d1b-408c-88a8-76c3414b6cdf@o11g2000yq
    j.googlegroups.com...
    Samochodu w dobrym stanie technicznym za 1000zł nie da się kupić ...
    --------------------------
    Mylisz się

    W tak stare samochody nikt nie inwestuje
    --------------------------
    Lepiej dołozyć to co trzeba do znanego stanu technicznego,
    niż kupic inne np. za 3x tyle w niewiadomym stanie
    i dołożyć kolejne Xx tyle za doprowadzenie do pożądanego stanu.

    i w większości w nich nic się
    nie naprawia.
    -------------------------
    I owszem naprawia się rzeczy proste w naprawie
    i jak części są tanie.

    Po zakupie zapewne trzeba by wymienić rozrząd , olej , filtry i itd ?
    A co z kosztem paliwa , OC , przeglądów ?
    --------------------------
    To akurat (prawie) w każdym.
    Przykładowo Favoritka ma rozrząd na łańcuchu
    i zbyt często nie trzeba go wymieniać
    (za przebieg ~40 kkm do ~140 kkm zmienialiśmy raz,
    w koszcie części coś ~60 PLN)

    samochód , który na pewno nie będzie miał żadnych poduszek i innych
    systemów bezpieczeństwo to zwykła głupota ...
    --------------------------
    To samo powiesz o motocyklu i autobusie np. ?

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2010-05-06 09:48:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2010 00:33:05 -0700 (PDT), kaszpir wrote:
    >Za 1000 to kupisz w miarę dobry rower lub jakiś używany bardzo
    >przeciętny skuter ...
    >Samochodu w dobrym stanie technicznym za 1000zł nie da się kupić ...

    Sierry chyba tyle kosztuja.

    >W tak stare samochody nikt nie inwestuje i w większości w nich nic się
    >nie naprawia. One jeżdżą aż do awarii albo rozsypania się ...

    No i tak jezdzi, jezdzi, jezdzi i nie chce sie rozsypac :-)

    >A co z kosztami napraw i eksploatacji ?
    >Po zakupie zapewne trzeba by wymienić rozrząd , olej , filtry i itd ?

    trzy lata juz jezdzi na jednym oleju, to pewnie jeszcze pojezdzi :-)

    >A co z kosztem paliwa , OC , przeglądów ?

    Na dziadka zarejestrowac i 300zl rocznie OC :-)

    >Kupowanie trumny na kółkach , bo inaczej ciężko nazawać taki
    >samochód , który na pewno nie będzie miał żadnych poduszek i innych
    >systemów bezpieczeństwo to zwykła głupota ...

    ludzie takimi wiele lat jezdzili i jakos nie wygineli.

    J.

  • 33. Data: 2010-05-06 09:51:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    kaszpir wrote:

    > Po zakupie zapewne trzeba by wymienić rozrząd , olej , filtry i itd ?

    W aucie za 1000 zł? Po co?

    > A co z kosztem paliwa , OC , przeglądów ?

    Paliwo kosztuje jak w każdym, OC nie musi być takie znowu drogie,
    przegląd 100 zł.

    > Czy naprawdę warto kupować jakiegoś złoma aby żona/kobieta co jakiś czas
    > "gdzieś sobie" pojechała ?

    A dlaczego nie?

    > Kupowanie trumny na kółkach , bo inaczej ciężko nazawać taki samochód ,
    > który na pewno nie będzie miał żadnych poduszek i innych systemów
    > bezpieczeństwo to zwykła głupota ...

    Za to wspomniany rower czy skuter ma mnóstwo poduszek i "innych systemów"
    co sprawia, ze jest niesamowicie bezpieczny...

    --
    cokolwiek

  • 34. Data: 2010-05-06 09:55:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2010 09:13:24 +0200, macko wrote:
    >Polonez to dla mnie ostateczna ostateczność ale oczywiście nie wykluczam.
    >Zobaczymy...

    Lanos, tico.

    www.autogielda.pl, filtr 1000zl.

    J.

  • 35. Data: 2010-05-06 09:57:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Lanos, tico.

    Lanos jest ok, ale Tico to trumienka na kołach z przebiciem klatki gratis.

    --
    cokolwiek

  • 36. Data: 2010-05-06 10:01:57
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-05-05 19:41, r...@k...pl pisze:
    > Skoda Favorit
    >
    > Wuj kupił za 1100zł. Stan rewelacyjny jak na wiek i cenę :).

    Poprę. części psio tanie, silnik się rzadko psuje. Co prawda skojarzenia
    z kapeluszem są nie do zatarcia, ale w deszczu lepsze to niż rower.

    MAc

  • 37. Data: 2010-05-06 10:15:23
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Znając siebie to byłoby tak że dozbierałbym do 2200zł a później do 2500zł
    > itd. to nie chodzi tylko o cytowany gdzieś w wątku stereotyp "biednego
    > studenta" tylko o rozsądną granice. To właśnie ma być substytut roweru,
    > który jest fantastyczny w mieście ale np. z zakupami już się trochę
    > ciulowo wraca. Z Ładą Samarą 1300 miałem kontakt przez 4 lata. Jako
    > pasażer jeździłem nią bardzo dużo jako kierowca tylko po polnych drogach
    > (wtedy brak PJ). Samochód naprawdę spoko, toporny ale i odporny.
    >
    > pzdr. macko
    Moim zdaniem ta łada to znacznie lepszy wybór niż malacz. Myślę, że za 1000
    zł to nie ma co sie zastanawiać nad marką. jak auto jeździ i ma przegląd i
    nie stało pół roku nie jeżdżone to można brać.

  • 38. Data: 2010-05-06 10:17:00
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Krzysiek pisze:
    > Sorki za drobny oftopic, ale miałem jakieś 10 lat temu watpliwą
    > przyjemność jeżdzenia Ładą od czasu do czasu. Z traumy wychodze do tej
    > pory :)
    > Ten samochód to była tragedia pod każdym względem.
    > Głośny, śmierdzący, zawodny i brzydki jak noc w listopadzie.

    ale bije na głowę poldka rozwiązaniami technicznymi jest sporo bardziej
    nowoczesna. A to mniej więcej te same czasy. Nawet ruscy zrobili auto a
    w polsce to nic nie potrafią.

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-05-06 10:17:27
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hrttpo$8se$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem ta łada to znacznie lepszy wybór niż malacz. Myślę, że za
    > 1000 zł to nie ma co sie zastanawiać nad marką. jak auto jeździ i ma
    > przegląd i nie stało pół roku nie jeżdżone to można brać.
    Do lektury jakby co. Forum LKP
    http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&f=22

  • 40. Data: 2010-05-06 10:23:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > ale bije na głowę poldka rozwiązaniami technicznymi jest sporo bardziej
    > nowoczesna. A to mniej więcej te same czasy. Nawet ruscy zrobili auto a
    > w polsce to nic nie potrafią.

    A której konkretnie Ładzie mówisz?

    --
    cokolwiek