  • 1. Data: 2010-05-05 07:02:05
    Temat: TVN Turbo "Pirat"
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    W majowy weekend oglądałem jeden z odcinków Pirata. Nie wiem czy to były
    nowe odcinki czy powtórki, ale zaciekawił mnie fakt przyjęcia mandatów przez
    2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię jednostronnie
    przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te teksty od
    policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst narratora że "
    niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki". W kodeksie jest napisane
    linia P-3 - "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania
    przez tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią, z wyjątkiem
    powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas ruchu
    zajmowany przed wyprzedzaniem." Moim zdaniem nie było w tym przypadku
    podstawy do wypisania mandatu.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-05 07:20:04
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    mcgregor pisze:
> [...]
    > policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst narratora że "
    > niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki".

    Ano niestety, gdyby znał przepisy to by wiedział, że nie popełnił
    wykroczenia i nie przyjął mandatu ;)

    A policjanci muszą wyrobić statystyki to łapią kogo się da.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-05-05 08:18:17
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mcgregor pisze:
    > Ano niestety, gdyby znał przepisy to by wiedział, że nie popełnił
    > wykroczenia i nie przyjął mandatu ;)

    Za niewiedzę się płaci, niestety...

  • 4. Data: 2010-05-05 08:34:40
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2010-05-05 08:38:01
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "mcgregor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy linii przerywanej pas ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem." Moim
    > zdaniem nie było w tym przypadku podstawy do wypisania mandatu.

    Ten program jest świetny, ujawnia głupotę wśród policji i komentatorów
    telewizyjnych ;) Mi się bardzo podobał odcinek, gdy chcieli wmówić gościowi,
    że jechał szybciej niż jego auto jest w stanie pojechać. Moim zdaniem
    niektóre odcinki powinny być dowodem do teczki policjanta z wpisem nagany,
    nagan się uzbiera i do widzenia. Też niech swoje punkty mają. ;)

  • 6. Data: 2010-05-05 08:42:20
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nagany, nagan się uzbiera i do widzenia. Też niech swoje punkty mają. ;)
    Bardzo dobry pomysł. Wszystkie punkty za źle przyznane mandaty powinny
    odkładać się na jego koncie. 24 punkty uzbiera i wypad z drogówki na patrole
    piesze.

  • 7. Data: 2010-05-05 08:50:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-05 07:02, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas ruchu
    > zajmowany przed wyprzedzaniem." Moim zdaniem nie było w tym przypadku

    No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nie
    przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu
    na położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed
    wyprzedzaniem"

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2010-05-05 08:52:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-05 08:42, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Bardzo dobry pomysł. Wszystkie punkty za źle przyznane mandaty powinny
    > odkładać się na jego koncie. 24 punkty uzbiera i wypad z drogówki na patrole
    > piesze.

    Aż tylu tu mamy bez prawka? :), czy to jakaś zgrywa na lekcji informatyki?

  • 9. Data: 2010-05-05 09:06:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na
    > położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed

    A Ty masz jakiś problem ze zrozumieniem tego?

    Jurand.

  • 10. Data: 2010-05-05 09:09:33
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na
    > położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed
    To mówisz o przypadku przejeżdżania przez ciągłą w czasie powrotu na pas
    przy wyprzedzaniu.
    Jak wygląda to w przypadku przejeżdżania przez przerywaną w czasie powrotu
    na swój pas?