  • 1. Data: 2010-05-05 20:05:07
    Temat: Grecja Zakynthos - wypożyczalnia samochodów
    Od: Voytek <w...@g...nl>

    Witam,
    ktoś może polecić wypożyczalnię samochodów w Argassi lub Zakynthosie?
    Auto ma być małe a wypożyczenie w rozsądnych cenach i przede wszystkim
    bez kruczków w umowie.

    Voytek

  • 2. Data: 2010-05-05 20:07:02
    Temat: Re: Grecja Zakynthos - wypożyczalnia samochodów
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Voytek" <w...@g...nl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś może polecić wypożyczalnię samochodów w Argassi lub Zakynthosie? Auto
    > ma być małe a wypożyczenie w rozsądnych cenach i przede wszystkim bez

    W wiesz co się teraz w Grecji dzieje?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-05-05 21:11:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 May 2010 20:05:07 +0200, Voytek napisał(a):

    > Auto ma być małe a wypożyczenie w rozsądnych cenach i przede wszystkim
    > bez kruczków w umowie.

    Teraz to Ty się lepiej upewnij, iż jakakolwiek tamtejsza lokalna firma
    nie oszuka Cię do cna (w sensie nie szukaj najtańszej okazji) - oszustów
    wykorzystujących aktualną sytuację pewnie tam nie brakuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-05-05 21:33:22
    Temat: Re: Grecja Zakynthos - wypo?yczalnia samochodów
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.05.2010 Stolat <cyrax.skasujmnie> napisał/a:

    > U?ytkownik "Voytek" <w...@g...nl> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > W wiesz co si? teraz w Grecji dzieje?

    A wiesz, jak się ma Zakynthos do Aten i Saloników? Tam o kryzysie wszyscy
    rozmawiają sobie przy winie robiąc to, co robią od stuleci (nic). ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2010-05-06 07:49:59
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > W wiesz co się teraz w Grecji dzieje?

    Wierzysz we wszystko co powiedzą w telewizji? ;-)

  • 6. Data: 2010-05-06 09:24:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 May 2010 20:07:02 +0200, Stolat wrote:

    >W wiesz co się teraz w Grecji dzieje?

    Co ? Rzad zarekwirowal wszystkie samochody i bedzie nimi splacal
    dlugi, banki odebraly te kupione na kredyt, czy nalozyli 100% podatek
    na turystow ?

    Wypozyczalnie jak dzialaly tak dzialaja. No chyba ze jednak faktycznie
    im banki zabraly samochody :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-05-06 10:04:48
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > na turystow ?
    >
    > Wypozyczalnie jak dzialaly tak dzialaja. No chyba ze jednak faktycznie

    Przecież nie chodzi mi o samochody (w sensie czy są czy nie).
    Tam palą mordują i gwałcą - oczywiście w przenośni.
    Tam na razie wszytko się wali.
    Lotniska pracują albo nie. Policja jest albo jej nie ma.
    To może nie być udany wyjazd.
    Bo jak się znudzi rzucanie kamieniami w rząd to może okazać się, że turyście
    wszystkiemu są winni.
    W trudnych czasach, głupie pomysły są podchwytywane.
    Ale to jest tylko moje zdanie.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2010-05-06 16:15:23
    Od: Voytek <w...@g...nl>

    W dniu 2010-05-05 21:11, Seba pisze:

    Pomijając sytuację w Grecji, ktoś może pomóc w sprawie?