  • 21. Data: 2009-04-09 14:48:56
    Temat: Re: Archiwizacja i przechowywanie zdjęć
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Zennon napisał:

    > Qrde! Czy ja zawsze musze chodzic pod prad ?!?!? Mam okolo 200 CDkow z przed
    > 10 lat. Na kazdym full jpg. Ostatnio przegrywalem na DVD. Dwa. Powtarzam i
    > mowie powoli DWA jpgi byly zepsute.

    U mnie ok. 2% nośników sprzed ponad 4 lat jest zepsute. Dla niektórych
    to za duże ryzyko by tracić dane.

    m.
    --
    Nie uniknie się grzechu w gadulstwie,
    kto ostrożny w języku -- jest mądry. Prz 10, 19

  • 22. Data: 2009-04-09 14:51:04
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > + trzecia na dvd w innym, najlepiej jak najdalszym kraju
    > + czwrta w kosmosie (konserwujce dzilanie prozni kosmicznej)
    > nad piata jeszcze kombinuje ale jak cos wymysle to dam znac ;)

    Przestaniesz sie smiac jak Ci ktos skroi komputer wraz
    z dyskiem zewnetrznym, na ktorym miales backup...

  • 23. Data: 2009-04-09 16:53:50
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Zennon pisze:

    > Mam okolo 200 CDkow z przed 10 lat.

    Te dziesięcioletnie będą się czytać. Pamiętasz ile płaciłeś za sztukę?

  • 24. Data: 2009-04-09 17:27:12
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > No nie wiem co za badziew kupujecie, mam w archiwum płytki
    > w wieku 12 lat i mniej, wszystkie czytają się bez problemu.
    > Przez ten okres musiałem wymienić chyba tylko 2 czy 3 szt.
    > (ale mam wszystkiego po 2 kopie, więc większego problemu
    > nie było).

    12 letnie dvd ?

    Tomek

  • 25. Data: 2009-04-09 18:17:15
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Zennon" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dla precyzji. Kazdy CDek w osobnej papierowej kopercie, wszystkie
    > przechowywane w blaszanym zamknietym szczelnie pudle, lezaly w normalnej

    hehe.. to pokaż teraz gdzie kupić takie CD jakie były przed 10-cioma laty? -
    ano panie NIGDZIE
    To co jest teraz ma byc tanie i masowe, zupełnie inna chemia niz to co
    kiedyś. Zapomnij o 10 latach.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2009-04-09 18:48:03
    Od: "Krzysiek z Łodzi" <f...@t...beztego.pl>

    Witam,
    Ja pakuje pliki winrar'em z 10% recovery data + dodatkowo quickpar'em też
    10% danych naprawczych
    Paczki po 100MB, ale można i mniejsze

    Krzysiek z Łodzi

  • 27. Data: 2009-04-09 18:55:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Irokez napisał(a):

    > hehe.. to pokaż teraz gdzie kupić takie CD jakie były przed 10-cioma laty? -
    > ano panie NIGDZIE

    Kup sobie EMTEC CD-R Gold :)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 28. Data: 2009-04-09 19:03:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Zennon" grj40l$p8k$...@n...task.gda.pl

    > Qrde! Czy ja zawsze musze chodzic pod prad ?!?!?
    > Mam okolo 200 CDkow z przed 10 lat.

    Mam mniej, ale za to mam nawet starsze.

    sprzed -- nie z przed

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2009-04-09 19:04:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Vituniu" grk42q$hhv$...@n...news.neostrada.pl

    > Heh... Moje sprzed 10-ciu tez czytaja sie swietnie.
    > Niestety - te sprzed dwoch - nie. :/

    IMO dobrze nagrana płyta (czy to CD, czy DVD) jest trwalsza od HDD. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2009-04-09 19:45:24
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 12 letnie dvd ?
    To chyba oczywiste, że CD. DVD od ok. 5-6 lat.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl