  • 1. Data: 2011-05-31 17:50:41
    Temat: [Alledrogo] Kilka wzmacniaczy operacyjnych
    Od: dq <d...@p...fm>

    Witam
    Pozwolę sobie zaspamować grupę ponieważ mam kilka niezłych wzmacniaczy
    operacyjnych na zbyciu, które może komuś się przydadzą. Nie mam wyrzutów
    bo daję od 1 zł bez ceny minimalnej.
    Dla zainteresowanych
    NE5534P, Texas Instruments, 6 szt.
    OPA37GP, Burr Brown, 6 szt.
    OP97, Analog Devices, 2 szt.
    SSM2017 (mikrofonowy), Analog Devices, 1 szt.
    Dodatkowo dorzucam ZNO REF02 Analog Devices 1 szt.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1644695956

    Mam też kilka niepotrzebnych transformatorów sieciowych różnych mocy
    oraz jakieś radiatory do wzmacniaczy m.cz. Jeśli ktoś jest
    zainteresowany chętnie wrzucę spis po weekendzie jako że wtedy będę miał
    do nich dostęp).

    --
    Pozdrawiam Antek