  • 1. Data: 2011-05-30 17:57:17
    Temat: Re: Było: Kity,zestawy uruchomieniowe a CE
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    &gt; Tak się ostatnio zastanawiałem, czy firmy produkujące Kity, zestawy i

    &gt; programatory powinny swoje produkty oznaczać CE / badać pod tym kątem? Jakie

    &gt; normy powinny spełniać? Dyrektywę RoHS, EMC, inne?

    &gt; Dyskusja toczyła się w 2007 roku, ale konkretnej odpowiedzi na pytanie nie

    &gt; znalazłem:

    Kit czy zestaw to nie jest urządzenie , ROHS bedzie spelniac bo praktycznie
    wszystkie elementy sa bezolowiowe a i malo ktora plytkarnia robi pcb olowiowe ,
    wszystie plytkarnie przestawily sie na pokrycia bezolowiowe

    jak ktos sobie kupi samodzielnie elementy i zmontuje prototyp to z tego co
    pamietam nie podlega to ROHS bo prototypy nie podlegaja , wiec nie widze roznicy
    czy ktos kupi oddzielnie 20 elementow czy te same 20 elementow w jednej paczce
    tyle ze skompletowane i nazwane kit

    Mi wychodzi ze kit spelnia ROHS ale nie ma obowiazku spelniac , jako urzadzenie
    zmontowane .