  • 1. Data: 2011-05-29 16:48:51
    Temat: ZigBee BitCloud ZDP Demo
    Od: Fox Mulder <r...@o...pl>

    Witam!
    Mam pytanie dla tych, którzy bawili się SDK BitCloud od Atmela.
    W pdfie zwany BitCloud Datascheet, jako jedną z przykładowych aplikacji
    wymieniane jest ZDP Demo. Na stronie Meshnetics podobnie. Jednakże w
    pdfie BitCloud Quick Start Guide już nie jest wymieniane.
    Nie ma tego w SDK od Atmela, ani na starym CD dołączonym do modułów
    Meshnetics. Na stronie Atmela też nie umiałem znaleźć.
    Google też jakieś niepomocne.

    Pozostaje mi WSN demo, ale tam jest zrobiona tylko komunikacja
    end_device -> koordynator, a chciałbym także z koordynatora do
    end_device coś przesłać czasami.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-05-29 20:21:23
    Temat: Re: ZigBee BitCloud ZDP Demo
    Od: Fox Mulder <r...@o...pl>

    W dniu 2011-05-29 18:48, Fox Mulder pisze:
> [...]
    >
    > Pozostaje mi WSN demo, ale tam jest zrobiona tylko komunikacja
    > end_device -> koordynator, a chciałbym także z koordynatora do

    Zapomniałem pytania ;)
    Czy ktoś widział ZDP Demo?