  • 101. Data: 2010-02-22 09:28:24
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > porównywanie zdjec studyjnych do reportazu jest zupełnie bez sensu, dwa
    > różne bieguny...

    Zatem reportaż można odpieprzyć, a studia nie? :)

    No to super, od dziś będę mówił, że robię reportaże, wskoczę do studia,
    popstrykam na auto w pół godziny to, co robię godzin sześć, oddam kartę
    i zainkasuję tysiaka. Albo dwa, bo jestem w końcu oryginalny :)
    Lamp też nie trzeba, przy zastanej świetlówce się pstryknie. Będzie
    większa dramaturgia :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 102. Data: 2010-02-22 09:29:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > tak samo ty kombinujesz wymyślając durne pytania.. czemu tu ucięte a nie tu,
    > czemu tak a nie tak...

    Był taki film:
    Czy są jakieś pytania?
    Kiedy będzie naprawiona winda?
    Poproszę o następne pytanie!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś
    tak/

  • 103. Data: 2010-02-22 09:30:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/07/33/2.jpg
    >
    > dlaczego dałeś konia i wrak po prawej stronie a po lewej zostawiłeś taka
    > wielką biała plamę? no czemu? tylko nie próbuj się tłumaczyc, bo przesda cie
    > zgubi..:)

    Bo tak jest dobrze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/

  • 104. Data: 2010-02-22 10:10:57
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Zatem reportaż można odpieprzyć, a studia nie? :)

    nie, w stusiu mozesz siedzić godiznamy nad jednym ujęciem i dopieszczac
    fote, a w reportazu liczy sie ułamek sekundy, tyle masz czasu na dobre
    ujecie i nie liczy sie jakość pod względem technicznym tylko sam temat

  • 105. Data: 2010-02-22 10:12:21
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Bo tak jest dobrze.
    :) jest dobrze bo ty tak uważasz, a jak jest inaczej to jest źle..:)
    jakbym gadał z moim 80 letnim ojcem;)

  • 106. Data: 2010-02-22 14:54:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > nie, w stusiu mozesz siedzić godiznamy nad jednym ujęciem i dopieszczac
    > fote, a w reportazu liczy sie ułamek sekundy, tyle masz czasu na dobre
    > ujecie i nie liczy sie jakość pod względem technicznym tylko sam temat

    Otóż liczy się.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/

  • 107. Data: 2010-02-22 17:11:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-22 11:10:57 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > nie, w stusiu mozesz siedzić godiznamy nad jednym ujęciem i dopieszczac
    > fote, a w reportazu liczy sie ułamek sekundy, tyle masz czasu na dobre
    > ujecie i nie liczy sie jakość pod względem technicznym tylko sam temat

    Już raz to napisałem. Windows prawda.
    50 lat temu w reportażu używano wielkiego formatu, od biedy średniego.
    Dlaczego? Bo nic innego nie zapewniało akceptowalnej jakości
    technicznej.
    W chwili obecnej oddawanie niepoprawnego technicznie zdjęcia jest po
    prostu buractwem pierwszej wody.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2010-02-22 17:14:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-22 09:49:01 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > i tu trafiłeś w sedno sprawy, dla zwykłych ludzi cudne zdjęcie to kolorowy i
    > piekny zachód słońca albo piekny szerkokątny pejzarzyk z niebieskim ,
    > wypaljącym oczy niebem i taką sama zieloną trawą... i chmurki białe i
    > kontrast +20 co widac na naszej klasie.
    > na szczescie są osoby któe nie podpadaja pod gusta przecietnego zjadacza
    > chleba

    Na szczęście są ludzie, dla których piękno to gówno (piszę o tym co nam
    wszystkim z dupy wyłazi). Albo inne zwłoki z prosektorium. Na szczęście
    są ludzie dla których kurwa mać chuju złamany jest szczytem elegancji i
    wyrafinowania językowego.

  • 109. Data: 2010-02-22 20:20:13
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Kokos pisze:
> [...]
    > fote, a w reportazu liczy sie ułamek sekundy, tyle masz czasu na dobre
    > ujecie i nie liczy sie jakość pod względem technicznym tylko sam temat

    Jasna cholera - nigdy bym na to nie wpadł!

  • 110. Data: 2010-02-23 07:28:03
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Już raz to napisałem. Windows prawda.
    > 50 lat temu w reportażu używano wielkiego formatu, od biedy średniego.

    ?? buheuehueheuheuhe