  • 231. Data: 2014-12-21 00:43:30
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 23:53, Jankol wrote:

    news:m74i9q$qvg$1@dont-email.me...

    > Przecież ten kierowca policyjny zwolnił przed tym przejściem
    > dla pieszych, wcześniej on jechał dużo szybciej.
    > Przecież ten kierowca policyjny zachował szczególną ostrożność,
    > bo wolno mu było tam jechać "tyle, ile dała fabryka" np. 200 km/h,
    > a on jechał tylko np. 150 km/h.
    > Czyli jechal zgodnie z PoRD, bo zachował szczególną ostrożność.

    A chocby i tak. Ktora to byla? 1-sza w nocy?
    No to ruch jak diabli. I pojazdu uprzywilejowanego na sygnale ani nie
    psosob zobaczyc ani uslyszec. Rzeczywiscie sa mocne podstawy do tego
    zeby sie toczyc 50...

    --
    mk4

  • 232. Data: 2014-12-21 00:46:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jeszcze raz:
    > " Zachowując szczególną ostrożność może nie stosować się do przepisów o
    > ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych"
    > Tam sa 3 słowa klucze: Zachowując szczególną ostrożność. To jak twoim
    > zdaniem, musi uwazac na innych czy nie ?:)

    To jak twoim zdaniem, z jaką prędkością ma jechać policyjny pojazd
    uprzywilejowany ??
    W sytuacji :
    1. teren zabudowany, oświetlenie uliczne słabe.
    2. godzina 02:00 (noc)
    3. pogoda i widoczność doskonała (jezdnia sucha, itd.)
    4. pojazd policyjny jedzie do wypadku, gdzie są ranni i zabici,
    karetki pogotowia jeszcze nie ma na miejscu wypadku.
    5. możliwość znalezienia się na jezdni niepełnosprawnego oznakowanego
    (głuchy, ślepy, żwawy, dość szybko chodzący)

    -------------

    Z prędkością odpowiednią. Zrozumiał, a ?

  • 233. Data: 2014-12-21 00:46:48
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 20:05, Czesław Wiśniak wrote:

    > Uwazaj bo kiedys moze ci sie trafic cos takiego :)
    > http://kontakt24.tvn24.pl/zderzyl-sie-z-karetka-a-wy
    padek-sfilmowal-nagranie-z-wnetrza-samochodu,121240.
    html

    > i bedziesz kwiczal.

    No akurat ten z filmiku to normalnie nie jechal. Pchal sie byle
    szybciej. Ale chyba nie chodzilo ci o to ze jadac w tak nierozwazny
    sposob nie widzi sie nic dookola bo cala uwage zajmuje ci poszukiwanie
    jak ty sie wcisnac badz wyprzedzic. Pewnie gdyby jechal normalnie do
    niczego by nie doszlo - ale jechal byle szybciej.

    --
    mk4

  • 234. Data: 2014-12-21 00:50:14
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 21:14, Czesław Wiśniak wrote:

    > ROTFL. w jakim transie ? Przyspieszac mu nie wolno albo sluchac muzyki ?:)
    > Ty w ogole masz prawo jazdy ?
    > I co z tego ze karetka wysylala sygnaly ? Nic ! Kierowca karetki ma
    > uwazac jak wjezdza na skrzyzowanie, niestety ciezki idiota wjechal w
    > ciemno.

    A ty jakis bipolarny jestes? Z jednej strony chcesz przepuszczac
    pieszych jak sa kilometr od przejscia a z drugiej strony jak ci pasuje
    chwilowo do tezy do bedziesz bronil klasycznego zapiedalacza?
    Rece opadaja jaka tu hipokryzja u niektorych wystepuje.

    (A przypomnie, ze lansujesz to co tobie pasuje - z przejsciami to
    pamietam jak sie zaliles przez dluzszy czas, ze gdzies tam przejsc nie
    mozesz - choc mozesz tylko trzeba zaczekac).

    --
    mk4

  • 235. Data: 2014-12-21 00:51:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Cos podejrzewalem ale nie to, ze Sokolowski i ten drugi to z gazety ?

    A skąd ten program "Bez trzymanki"? Nie z gazeta.pl?

    > Ja wiem, ze z braku argumentow chcialbys przestawic dyskusje na
    > inne tory, dlatego myslalem, ze wspomnisz cos o niezawislych sądach.
    > Strasznie sie pograzyles, nie odczuwasz jeszcze wstydu :)?

    Słuchaj - naucz się jednego - jeśli facet jest w mundurze policyjnym
    i czapce z białym denkiem to występuje wtedy służbowo i reprezentuje
    Policję. Jeśli występuje w marynarce i rozchełstanej koszuli w programie
    rozrywkowej TV to reprezentuje swoje prywatne poglądy... ok ?

    Nawiasem mówiąc na pytanie czy kierowca pojazdu uprzywilejowanego
    powinien przestrzegać przepisów drogowych jakie pada od jednego z nich
    nie pada odpowiedź twierdząca. Bo nie mogła paść przecież twierdząca
    skoro w artykule 53 stoi jak byk że może ich nie przestrzegać...

    > Oczywiscie, tylko twoje poglady sa delitanie mowiac oderwane od
    > rzeczywistosci :)

    Masz prawo do swojej opinii na temat moich poglądów :-)

    > Biedny bys byl jako kierowca takiego ambulansu ale biedny tez gdyby cie
    > taki ambulans trafil bo z pokora przyjalbys wine na siebie co jest wprost
    > nie do uwierzenia.
    > Nie musisz odpowidac, przeciez ciebie nikt nie trafi bo ty jasnowidz
    > jestes :)

    Nie wiem co Ty teraz próbujesz uzasadnić ale słabo Ci to wychodzi...

    > Wrecz przeciwnie, musi "myslec za siebie i za innych" tak jak powiedzial
    > ten gosc z ITD,

    Jaki gość z ITD?

    > zapamietaj to sobie raz na zawsze.

    Ja sobie zapamiętam treść artykułu 53, a Ty sobie zapamiętuj co chcesz,
    w szczególności to co powiedział jakiś gość w jakieś ITD...

    > Chociaz dla ciebie, jak wyzej wspomnialem to i tak nie mialoby znaczenia.
    > Zabawne ale i jakie głupie :)

    Zrobiłbyś bardzo mądrze gdybyś w publicznych dokumentach z tego
    zdarzenia z karetką odnalazł orzeczenie winy dla kierowcy karetki...
    Ale tego nie zrobisz, no nie? Bo wystarcza Ci to co powiedział gość w ITD
    :-)
    To jest dopiero zabawne i głupie.

  • 236. Data: 2014-12-21 00:54:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Myslalem, ze wiesz co gdzie piszesz i nie sadzilem, ze kopiuj-wklej
    > to dla ciebie odwalanie ciezkiej roboty ?
    > No coz, stracilem jednak nadzieje. Trudno.

    Skrajnym chamstwem jest moim zdaniem powiedzieć komuś kto
    już raz tu wyjaśnił temat "nie chce mi się szukać tego co napisałeś
    wczoraj, napisz jeszcze raz". Żeby nie wiem jak ciężka czy lekka to
    robota to ja nie będę za Ciebie niczego szukał ani tu ponownie wklejał!
    Zapamiętaj to sobie raz na zawsze :-)

  • 237. Data: 2014-12-21 00:55:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mk4,

    Sunday, December 21, 2014, 12:43:30 AM, you wrote:

> [...]
    > No to ruch jak diabli. I pojazdu uprzywilejowanego na sygnale ani nie
    > psosob zobaczyc ani uslyszec. Rzeczywiscie sa mocne podstawy do tego

    Niedawno nieślepy i niegłuchy a nawet niepijany nie zobaczył ani nie
    usłyszał pociągu jadącego 100km/h, dopóki w niego nie przydzwonił.
    Pieszo. Przeżył, o dziwo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 238. Data: 2014-12-21 00:58:33
    Od: k...@g...com

> [...]
    > 5. możliwość znalezienia się na jezdni niepełnosprawnego oznakowanego
    > (głuchy, ślepy, żwawy, dość szybko chodzący)

    Z maksymalną dopuszczalną jaka obowiązuje wszystkich. W bonusie mogą pojechać
    jednokierunkową pod prąd, przejechać na czerwonym świetle z zachowaniem szczególnej
    ostrożności. Zabitym nie pomogą bo nikt im nie jest w stanie pomóc. Ponieważ nie mają
    stosownej wiedzy medycznej są w stanie pomóc lekko rannym, Lekko rani doczekają do
    przyjazdu karetki. Jeśli ranni będą uwięzieni w samochodach to bez straży pożarnej
    ich nie wyciągną. Zresztą bez specjalnych kołnierzy które mają strażacy i ratownicy
    medyczni rannych ruszać postronnym osobom nie wolno. Policja jest potrzebna na
    miejscu wypadku po nim. Żeby zabezpieczyć ślady, opisać, zrobić zdjęcia itp. Jak bym
    był ranny i jakiś policjant na własną rękę chciał by mnie wyciągać z rozbitego
    samochodu to bym mu powiedział żeby spierdalał.

  • 239. Data: 2014-12-21 00:59:01
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-16 21:29, masti wrote:

    > przepisy są jasne. Ma prawo niestosować się do niektórych przepisów. Nie
    > do wszystkich.

    A konkretnie do ktorych niektorych? No bo rozwazajac kazdy z osobna
    wyjdzie, do kazdego moze sie nie zastosowac. To nie to samo co
    powiedziec, ze do wszystkich moze sie nie stosowac (wiem, to nie po
    polsku napisane). Niemniej uprawszczajac detale mozna potocznie tak
    powiedziec.

    --
    mk4

  • 240. Data: 2014-12-21 00:59:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 00:39:23 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > [...]
    >
    > Weź daj sobie jeszcze jedną szansę - pomyśl chwilę dłużej,
    > może jednak wymyślisz choć jedną samemu?
    >
    > Mi takie historyjki wpadły do głowy 2 lub 3 w ciagu jednej minuty...
    > Nawet je tutaj przytoczyłem.

    Spierdalaj na drzewo ze swoimi historyjkami.