-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sat, 20 Dec 2014 17:51:30 -0600
Organization: prywatna
Lines: 1
Message-ID: <m7521h$5os$1@dont-email.me>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kire$2eh$1@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<m6kre2$dc6$1@dont-email.me> <m6ku23$omm$1@dont-email.me>
<m6nhe3$pac$1@mx1.internetia.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
<m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
<m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
<m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
<m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m7415s$agl$1@dont-email.me>
<m74eqj$9v9$1@dont-email.me> <m74hbj$91c$1@node1.news.atman.pl>
<m74i1d$pln$1@dont-email.me> <m74ldi$dq2$1@node1.news.atman.pl>
<m74r1o$683$1@dont-email.me> <m74sk8$d9p$1@node2.news.atman.pl>
<m74u0a$jps$1@dont-email.me> <m7507o$qhr$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 20 Dec 2014 23:51:13 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e35ad994fe2bdd92e2868024f8c5b920"; logging-data="5916";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19SsAWULyhq4s3euK50VeBX"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <m7507o$qhr$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:oS3FnoS+VYCC9dQwUi5Gmnh4xbw=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552712
[ ukryj nagłówki ]"Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
news:m7507o$qhr$1@node1.news.atman.pl...
>>> https://www.youtube.com/watch?v=I9KXtcKjR8s
>>
>> Raczej co sądzi o tym wypadku gazeta.pl i jej redaktorzy...
>
> Cos podejrzewalem ale nie to, ze Sokolowski i ten drugi to z gazety ?
A skąd ten program "Bez trzymanki"? Nie z gazeta.pl?
> Ja wiem, ze z braku argumentow chcialbys przestawic dyskusje na
> inne tory, dlatego myslalem, ze wspomnisz cos o niezawislych sądach.
> Strasznie sie pograzyles, nie odczuwasz jeszcze wstydu :)?
Słuchaj - naucz się jednego - jeśli facet jest w mundurze policyjnym
i czapce z białym denkiem to występuje wtedy służbowo i reprezentuje
Policję. Jeśli występuje w marynarce i rozchełstanej koszuli w programie
rozrywkowej TV to reprezentuje swoje prywatne poglądy... ok ?
Nawiasem mówiąc na pytanie czy kierowca pojazdu uprzywilejowanego
powinien przestrzegać przepisów drogowych jakie pada od jednego z nich
nie pada odpowiedź twierdząca. Bo nie mogła paść przecież twierdząca
skoro w artykule 53 stoi jak byk że może ich nie przestrzegać...
>>> Zrobilem to celowo ale nie, zeby robic z ciebie kompletnego kretyna,
>>> tylko zebys nie ciagnal tego dalej bo mam wrazenie, ze zwyczajnie bawisz
>>> sie w trolla :)
>>
>> Po prostu wymieniamy poglądy.
>
> Oczywiscie, tylko twoje poglady sa delitanie mowiac oderwane od
> rzeczywistosci :)
Masz prawo do swojej opinii na temat moich poglądów :-)
> Biedny bys byl jako kierowca takiego ambulansu ale biedny tez gdyby cie
> taki ambulans trafil bo z pokora przyjalbys wine na siebie co jest wprost
> nie do uwierzenia.
> Nie musisz odpowidac, przeciez ciebie nikt nie trafi bo ty jasnowidz
> jestes :)
Nie wiem co Ty teraz próbujesz uzasadnić ale słabo Ci to wychodzi...
> > Według mnie artykuł 53 wyraźnie stanowi że pojazd uprzywilejowany
>> ma prawo nie stosować się do przepisów drogowych - nie wiem co
>> tu jest niejasnego, takie są fakty. Różnimy się co do interpretacji tego
>> co znaczy "zachować ostrożność" - i można to rozumieć różnie...
>> Na przykład tak, że policjant zapierdalający 120km/h powinien
>> trzymać się drogi, nie powinien jechać po chodniku, ścinać zakrętów
>> czy też wjeżdzać w tłum ludzi czekających na autobus na przystanku.
>>
>> Moim zdaniem jednak NIE MOŻNA wymagać od niego takiej samej
>> "ostrożności" jakiej wymaga się od kierowcy normalnego pojazdu.
>
> Wrecz przeciwnie, musi "myslec za siebie i za innych" tak jak powiedzial
> ten gosc z ITD,
Jaki gość z ITD?
> zapamietaj to sobie raz na zawsze.
Ja sobie zapamiętam treść artykułu 53, a Ty sobie zapamiętuj co chcesz,
w szczególności to co powiedział jakiś gość w jakieś ITD...
> Chociaz dla ciebie, jak wyzej wspomnialem to i tak nie mialoby znaczenia.
> Zabawne ale i jakie głupie :)
Zrobiłbyś bardzo mądrze gdybyś w publicznych dokumentach z tego
zdarzenia z karetką odnalazł orzeczenie winy dla kierowcy karetki...
Ale tego nie zrobisz, no nie? Bo wystarcza Ci to co powiedział gość w ITD
:-)
To jest dopiero zabawne i głupie.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 00:54 Pszemol
- 21.12.14 00:55 RoMan Mandziejewicz
- 21.12.14 00:58 k...@g...com
- 21.12.14 00:59 mk4
- 21.12.14 00:59 k...@g...com
- 21.12.14 01:01 k...@g...com
- 21.12.14 01:01 mk4
- 21.12.14 01:02 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:04 mk4
- 21.12.14 01:05 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:06 k...@g...com
- 21.12.14 01:11 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:33 Pszemol
- 21.12.14 01:34 Pszemol
- 21.12.14 01:37 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=