-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sun, 21 Dec 2014 00:59:01 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 29
Message-ID: <m752g9$aq2$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl> <m6or5i$86e$1@node1.news.atman.pl>
<549056b7$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
<m6q2ee$mub$1@node1.news.atman.pl> <m6q4ns$7me$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1419119945 11074 31.11.182.98 (20 Dec 2014 23:59:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Dec 2014 23:59:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.3.0
In-Reply-To: <m6q4ns$7me$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552717
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-16 21:29, masti wrote:
> Liwiusz wrote:
>
>> W dniu 2014-12-16 16:58, bartosz pisze:
>>> Moze "z waszym", kolego - "z naszym" sie nie kloci, a wrecz tzw. policjanta
>>> powinno sie ukarac przykladne by dac jemu podobnym jasny sygnal, ze wiecej
>>> uprawnien to takze wiecej odpowiedzialnosci
>>
>> Znaczy się że pojazd uprzywilejowany ma jeździć bezpieczniej od
>> zwykłego? Przecież jest właśnie na odwrót - uprzywilejowanemu pozwalamy
>> na więcej (to "więcej wolności" oznacza "mniej bezpieczeństwa"). Robimy
>> to (wali mnie to, że ci się nie podoba pluralis majestatis) dlatego, że
>> godzimy się na to, że szybsze znalezienie się na miejscu pożaru jest na
>> tyle ważne, że możemy zwiększyć prawdopodobieństwo wypadku w czasie
>> dojazdu. Ale z tego powodu musimy ograniczyć odpowiedzialność karną
>> formalnego sprawy (zachowując odpowiedzialność cywilną).
>
> przepisy są jasne. Ma prawo niestosować się do niektórych przepisów. Nie
> do wszystkich.
A konkretnie do ktorych niektorych? No bo rozwazajac kazdy z osobna
wyjdzie, do kazdego moze sie nie zastosowac. To nie to samo co
powiedziec, ze do wszystkich moze sie nie stosowac (wiem, to nie po
polsku napisane). Niemniej uprawszczajac detale mozna potocznie tak
powiedziec.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 00:59 k...@g...com
- 21.12.14 01:01 k...@g...com
- 21.12.14 01:01 mk4
- 21.12.14 01:02 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:04 mk4
- 21.12.14 01:05 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:06 k...@g...com
- 21.12.14 01:11 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:33 Pszemol
- 21.12.14 01:34 Pszemol
- 21.12.14 01:37 Pszemol
- 21.12.14 01:39 k...@g...com
- 21.12.14 01:38 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:41 Pszemol
- 21.12.14 01:43 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=