  • 31. Data: 2009-04-03 13:12:33
    Temat: Re: zdjecia w locie
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Wpisz w googla fotografia lotnicza a na pewno znajdziesz parę firm które
    > pomogą w potrzebie.

    szukanie firmy to najgorsze wyjscie i koszty o niebo wieksze.
    Ja to bym szukal prywatnych osob. W ten spsob oblatalem
    cale Bieszczady niedawno w ciagu dwoch, trzech lat od
    samolotow po motolotnie.

    Roger

  • 32. Data: 2009-04-03 15:40:48
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Aa wrote:
    > Na grupie pl.regionalne.wroclaw czasami publikuje swoje zdjęcia jeden z
    > użytkowników. Lata chyba motolotnią i cyka zdjęcia hobbystycznie i na
    > zlecenie.

    Za to na pl.regionalne.poznan pewien uzytkownik robi foty i filmy aparatem
    doczepionym do zdalnie sterowanego modelu. Tu jego ostatni watek:
    gp0i7b$afu$...@i...gazeta.pl

    k,

  • 33. Data: 2009-04-03 16:43:19
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 03 Apr 2009 08:36:14 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    wrote:

    >http://www.logo24.pl/Logo24/1,86375,6242299,Dla_fil
    mowcow_amatorow.html
    >Wczoraj taki przyuważyłem w necie.

    dzieki, ale to firma kanadyjska ja szukam czegos w polsce. <rs>

  • 34. Data: 2009-04-03 16:44:10
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > tak jak np producenci filmu chcac robic swoje zdjecia na dworcu bez
    > zgody wlasciciela moga byc usunieci

    Producenci filmu wymagaja trochewiecej miejsca na cala ekipe i dlatego w
    celach bezpieczenstwa (ekipy i ruchu na dworcu) takie zdjecia trzeba
    uzgodnic z zarzadem dworca.

    Pozdro Przemek

  • 35. Data: 2009-04-03 16:47:33
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 08:58:03 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

    >nie podniecaj sie jeszcze niestety :( Taka zabawka bedzie
    >kosztowala conajmniej 15 tysiecy a raczej wiecej przypuszczam
    >to primo. Secondo nawet chyba sobie nie zdajesz sprawy jak
    >trudno pilotowac helikopter.

    pozwol, ze ja zadecyduje ile moge na to wydac i nie martw sie o moje
    (czy tez operatora) zdolnosci pilotowania takiego sprzetu.

    >Sa firmy ktore robia takie zdjecia ale zadna Ci nie poleci
    >takim modelem nad miastem jest to niewykonalne z dwoch
    >powodow mozliwosci technicznych i przepisow lotniczych.

    takie zezwolenie mozna zalatwic. nie nad jednym miastem to nad innym.

    >Jedyna sesnowna opcja wynajecie samolotu lub motolotni
    >tak jak ja to robilem ale tutaj z miastem zaczynaja sie schody.
    >Strefy zamkniete, kanaly powietrze, potrzebne zgody na
    >przelot itp. Motolotnia musi byc wyposazona w sprzet do
    >lacznosci radiowej jak samolot. Poza tym to niewiarygodne
    >koszty za godzine takiego lotu.

    z pewnych wzgledow lotnia nie wchodzi w rachube interesuje mnie tylko
    takie rozwiazanie o jakie pytalem. <rs>

  • 36. Data: 2009-04-03 16:50:15
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 11:07:04 +0200, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >Nie wiem z jakiej wysokości i na jakim oszarze mają byc robione te zdjęcia,
    >ale - może rozwiązaniem jest latawiec? Całkiem sporo osób wykonuje zdjęcia
    >aparatem podwieszonym pod latawcem i efekty bywają bardzo ciekawe. Proponuję
    >wrzucić w google hasło 'fotografia latawcowa' i zajrzeć pod kilka adresów
    >które się pokażą.

    sa systemy oparte na malych balonach (cygaro). takie tez rozwazam.
    jednak moje pytanei dotyczy nie ogladania zdjec, a servisu ewentualnie
    wypozyczenia takiego sprzetu. <rs>

  • 37. Data: 2009-04-03 16:52:23
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 03 Apr 2009 07:42:21 +0200, nb <n...@n...net> wrote:

    >http://www.uriuk.com/galeria/index.php
    >
    >Jest e-mail, telefon i mnóstwo ciekawych zdjęć.

    dzieki. <rs>

  • 38. Data: 2009-04-03 16:54:25
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 2 Apr 2009 23:52:18 -0700 (PDT), j...@a...at wrote:

    >wszystko zalezy od rejonu w ktorym chcesz robic zdjecia.
    >
    >sa rejony , gdzie latac nie wolno ( mowiac w przyblizeniu ) i jak
    >ruski general kiedys mawial nawet ptica nie smie latac bez jego zgody
    >- sa rejony gdzie mozna sobie polatywac.
    >do celow prywatnych generalnie mozna robic zdjecia z wyjatkiem
    >obiektow zakazanych .

    alez to przeciez oczywiste. dlatego rowniez pytalem o sprawe zezwolen.
    <rs>

  • 39. Data: 2009-04-03 16:58:15
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 15:12:33 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

    >szukanie firmy to najgorsze wyjscie i koszty o niebo wieksze.

    ale co ty masz takie ciagoty do liczenia nie swoich pieniedzy?
    ksiegowy?

    >Ja to bym szukal prywatnych osob. W ten spsob oblatalem
    >cale Bieszczady niedawno w ciagu dwoch, trzech lat od
    >samolotow po motolotnie.

    byc moze na tym sie wlasnie skonczy. chociaz nie jest to dla mnie
    najszczesliwsze rozwiazanie. <rs>

  • 40. Data: 2009-04-03 16:59:37
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 11:23:48 +0200, "Henryem" <f...@w...pl> wrote:

    > <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Wpisz w googla fotografia lotnicza a na pewno znajdziesz parę firm które
    >pomogą w potrzebie.

    naprawde? a znasz jakas z tych, ktore tam sie pokaza? <rs>