  • 1. Data: 2009-04-03 01:11:01
    Temat: zdjecia w locie
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    zalozmy, ze chcialbym zrobic kilka zdjec, albo sekwencji video z
    powietrza. niech to bedzie przelot nad czescia miasta, jakims terenem
    zielonym itp.
    czy jest w polsce firma, ktora zajmuje sie realizacja czegos takiego i
    ktora moglibyscie polecic?
    jesli tak, to jak to dziala? oni sami to robia, czy moze mozna
    pozyczyc sprzet i samemu sfocic/sfilmowac co sie chce? mowie tu o
    malym sprzecie latajacym do zdalnego sterowania zaopatrzonym w sprzet
    fotograficzny czy video.
    czy wymagane jest wtedy jakies zezwolenie?
    czy nie ma innego wyjscia jak tylko wynajac helikopter czy maly
    samolot.
    z gory dzieki za info. <rs>

  • 2. Data: 2009-04-03 04:45:52
    Temat: Re: zdjecia w locie
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > fotograficzny czy video.
    > czy wymagane jest wtedy jakies zezwolenie?
    > czy nie ma innego wyjscia jak tylko wynajac helikopter czy maly

    na targach w lodzi które aktualnie sie odbywaja, maja pokazac jakis
    helikopter sterowany zdalanie do fotografowania z powietrza.
    rak

  • 3. Data: 2009-04-03 05:28:56
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 06:45:52 +0200, "Rakan" <n...@p...fm> wrote:

    >na targach w lodzi które aktualnie sie odbywaja, maja pokazac jakis
    >helikopter sterowany zdalanie do fotografowania z powietrza.
    >rak

    dzieki. nie wiesz moze nic wiecej na temat? kto to ma pokazac? polska
    firma czy zagraniczna? <rs>

  • 4. Data: 2009-04-03 05:29:29
    Od: Aa <A...@a...pl>

> [...]
    > fotograficzny czy video.
    > czy wymagane jest wtedy jakies zezwolenie?
    > czy nie ma innego wyjscia jak tylko wynajac helikopter czy maly

    Na grupie pl.regionalne.wroclaw czasami publikuje swoje zdjęcia jeden z
    użytkowników. Lata chyba motolotnią i cyka zdjęcia hobbystycznie i na
    zlecenie.

    pzdr,
    Aa

  • 5. Data: 2009-04-03 05:42:21
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 03 of Apr 2009 03:11, rs wrote:

> [...]
    > fotograficzny czy video.
    > czy wymagane jest wtedy jakies zezwolenie?
    > czy nie ma innego wyjscia jak tylko wynajac helikopter czy maly

    http://www.uriuk.com/galeria/index.php

    Jest e-mail, telefon i mnóstwo ciekawych zdjęć.

    --
    nb

  • 6. Data: 2009-04-03 06:12:58
    Od: m...@g...com

    > http://www.uriuk.com/galeria/index.php
    >
    > Jest e-mail, telefon i mnóstwo ciekawych zdjęć.

    Ciekawe jak się ma do tych jego zdjęć zatrzymywanie ludzi za
    fotografowanie na dworcach itp..
    Nie żebym popierał tą "pseudodbałość" o bezpieczeństwo państwa, ale
    mnie ciekawi czy miał już jakieś problemy, że niby sfotografował
    obiekty, których nie powinien.

  • 7. Data: 2009-04-03 06:36:14
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    rs napisał(a):

    > dzieki. nie wiesz moze nic wiecej na temat? kto to ma pokazac? polska
    > firma czy zagraniczna? <rs>

    http://www.logo24.pl/Logo24/1,86375,6242299,Dla_film
    owcow_amatorow.html

    Wczoraj taki przyuważyłem w necie.

    wer

  • 8. Data: 2009-04-03 06:42:47
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci
    > czy nie ma innego wyjscia jak tylko wynajac helikopter czy maly
    > samolot.

    Moze cos takiego http://www.draganfly.com/ :)

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 9. Data: 2009-04-03 06:50:33
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > Nie żebym popierał tą "pseudodbałość" o bezpieczeństwo państwa, ale
    > mnie ciekawi czy miał już jakieś problemy, że niby sfotografował

    hmmm wiesz cos o czym ja nie wiem?
    Od kiedy nie mozna fotografowac dworcow?
    Czemu dworzec nie powinien byc fotografowany?
    I jaki jest przepis to regulujacy :P

    Steel

  • 10. Data: 2009-04-03 06:52:18
    Od: j...@a...at

    On 3 Apr., 03:11, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > fotograficzny czy video.
    > czy wymagane jest wtedy jakies zezwolenie?

    wszystko zalezy od rejonu w ktorym chcesz robic zdjecia.

    sa rejony , gdzie latac nie wolno ( mowiac w przyblizeniu ) i jak
    ruski general kiedys mawial nawet ptica nie smie latac bez jego zgody
    - sa rejony gdzie mozna sobie polatywac.

    do celow prywatnych generalnie mozna robic zdjecia z wyjatkiem
    obiektow zakazanych .