  • 41. Data: 2009-04-03 17:01:51
    Temat: Re: zdjecia w locie
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 04:00:58 -0700 (PDT), j...@a...at wrote:

> [...]
    .googlegroups.com...

    >te na ktorych jest tabliczka zakaz fotografowania.

    a czy wszystkie np. lotniska, dworce kolejowe, tunele czy mosty maja?
    nawet taki google nie ma zezwolenia na fotografowanie chyba wiekszosci
    wnetrz tuneli i mostow. <rs>

  • 42. Data: 2009-04-03 18:03:25
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    rs napisał:
    > sa systemy oparte na malych balonach (cygaro). takie tez rozwazam.
    > jednak moje pytanei dotyczy nie ogladania zdjec, a servisu ewentualnie
    > wypozyczenia takiego sprzetu. <rs>

    Spróbuj się skontaktować ew. z wydziałem... archeologii lokalnego
    uniwersytetu :)

    Archeolodzy dość często stosują tego typu systemy do uzyskania zdjęć
    wykopalisk z powietrza.

    m.
    --
    Sufficiently advanced satire is indistinguishable from reality.

  • 43. Data: 2009-04-03 18:08:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    to tez jest jakis plan. dzieki. <rs>

  • 44. Data: 2009-04-03 18:29:17
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 03 of Apr 2009 08:52, j...@a...at wrote:

    > wszystko zalezy od rejonu w ktorym chcesz robic zdjecia.
    >
    > sa rejony , gdzie latac nie wolno ( mowiac w przyblizeniu ) i jak
    > ruski general kiedys mawial nawet ptica nie smie latac bez jego zgody
    > - sa rejony gdzie mozna sobie polatywac.
    >
    > do celow prywatnych generalnie mozna robic zdjecia z wyjatkiem
    > obiektow zakazanych .

    Są jakieś obostrzenie jeśli chodzi o latanie po ciemku.
    Ponoć zrobienie wieczornych zdjęć Wrocławia czy Krakowa
    ze względów formalnych jest niemożliwe. Na innej grupie
    pisał o tum Uriuk, który już zawitał w naszym wątku.

    --
    nb

  • 45. Data: 2009-04-03 18:29:26
    Od: j...@a...at

    On 3 Apr., 18:44, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Uzytkownik <j...@a...at> napisal w
    wiadomoscinews:48d934f3-d234-4bec-bdee-07f0163e3f38@
    v15g2000yqn.googlegroups.com...

    > Producenci filmu wymagaja trochewiecej miejsca na cala ekipe i dlatego w
    > celach bezpieczenstwa (ekipy i ruchu na dworcu) takie zdjecia trzeba
    > uzgodnic z zarzadem dworca.
    >
    > Pozdro Przemek

    nie, to nie ma z tym nic wspolnego - jest to dzialnosc w celach
    komercyjnychj na cudzym terenie ( w tym przypadku dworca ) i do tego
    sie to sprowadza.
    Podobnie moga wypchnac ekipe tvp.
    sam sobie mozesz kreci do woli

  • 46. Data: 2009-04-03 18:42:14
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 11:29:26 -0700 (PDT), j...@a...at wrote:

> [...]
    >
    >nie, to nie ma z tym nic wspolnego - jest to dzialnosc w celach
    >komercyjnychj na cudzym terenie ( w tym przypadku dworca ) i do tego

    film dokumentalny, czy krotkometrazowy, ktorego dystrybucja nie
    wyjdzie poza ewentualny obieg festiwalowy, tez uwazasz jako
    "dzialalnos komercyjna".
    nie na wszystkim sie zarabia. nie wszedzie trzeba widziec pieniadze.
    <rs>

  • 47. Data: 2009-04-03 20:13:58
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "rs" <n...@n...spam.pl> napisał:

> [...]
    Proponuję

    > sa systemy oparte na malych balonach (cygaro). takie tez rozwazam.
    > jednak moje pytanei dotyczy nie ogladania zdjec, a servisu ewentualnie
    > wypozyczenia takiego sprzetu. <rs>

    Sugerowałem obejrzeć linki nie w celu zachwycania się zdjęciami a w celu
    zapoznania się z możliwościami i ograniczeniami takiej fotografii. Może to
    ułatwić rozstrzygnięcie, czy przy użyciu latawca da się wykonać zdjęcia,
    jakich potrzebujesz.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 48. Data: 2009-04-03 22:57:02
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > fotograficzny czy video.
    > czy wymagane jest wtedy jakies zezwolenie?
    > czy nie ma innego wyjscia jak tylko wynajac helikopter czy maly

    Wynajmij latającą kamerę:

    http://www.artcam.biz/index.php?action=3

    http://www.helicamzone.com

    http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=c0lhtEzh1
    pg

    WM

  • 49. Data: 2009-04-03 23:38:45
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > ale co ty masz takie ciagoty do liczenia nie swoich pieniedzy?
    > ksiegowy?

    zwisaja mi cudze pieniadze ale przemaglowalem doglebnie
    temat i dobrze Ci radze. Rob co chcesz.

    mam troche kontaktow ale wlasnie mi sie odniechcialo.
    Byc moze jakis ksiegowy Ci cos podpowie.

    Roger

  • 50. Data: 2009-04-04 00:01:13
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 4 Apr 2009 01:38:45 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

    >zwisaja mi cudze pieniadze ale przemaglowalem doglebnie
    >temat i dobrze Ci radze. Rob co chcesz.

    dziekuje. tak wlasnie zrobie. nie mam innego wyjscia.

    >mam troche kontaktow ale wlasnie mi sie odniechcialo.
    >Byc moze jakis ksiegowy Ci cos podpowie.
    >Roger

    ale czy od poczatku nie bylo to oczywiste? <rs>