  • 1. Data: 2009-04-03 07:31:32
    Temat: Czy Sigma EF-500 DG ST dziala z Sony A200 ?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Przeglądałem archiwum i nie znalazłem dokładnej odpowiedzi. Były wypowiedzi o
    lampach Sony czy Minolty, ale na wybór opcji, gdzie między innymi była sigma
    nikt nie wspomniał o tej lampie. Podobają mi się możliwości: duża liczba
    przewodnia, odchylany we wszystkie strony palnik, nawet lekko w dół i
    wyświetlacz, tylko pytanie czy ta automatyka działa bez problemu z Sony A200 ?
    Tą lampę można dostać poniżej 600 zł czyli porównywalnie do Sony f36AM, która
    jest zdecydowanie słabsza. Mam nadzieję, że ktoś już sprawdzał współpracę sigmy
    z Sony i jest wstanie potwierdzić - działa czy nie ?
    Z góry dzięki za pomoc.
    Adam
    a...@i...pl

  • 2. Data: 2009-04-03 08:13:07
    Temat: Re: Czy Sigma EF-500 DG ST dziala z Sony A200 ?
    Od: yokozuna <p...@g...com>

    Nie nie działa, bo sam miałem taką lampę (wraz z analogową Minoltą
    XTsi - amerykańską wersja 505). Lampa jest widziana przez elektronikę
    aparatu (m.in. sterowanie reflektorem przy kręceniu zoomem) ale błysk
    nie jest wyzwalany. Podobno potrzebna jest do tego jakaś kostka. Mnie
    jednak tak to zniechęciło, że dałem sobie spokój z rozważaniem kupna
    systemu Sony i zagłosowałem portfelem na system 4/3.

  • 3. Data: 2009-04-03 08:29:24
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Nie nie działa, bo sam miałem taką lampę (wraz z analogową Minoltą
    > XTsi - amerykańską wersja 505).

    No to szkoda.

  • 4. Data: 2009-04-03 09:24:24
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > jest zdecydowanie słabsza. Mam nadzieję, że ktoś już sprawdzał współpracę sigmy
    > z Sony i jest wstanie potwierdzić - działa czy nie ?

    DZIAŁA !
    Dokładnie model EF-500 DG ST
    Prawdopodobnie dowcip leży w tym coby DG było napisane na lampce złotymi
    literami - mam taką lampę i wszystko działa ! Zdziwił mnie tylko w Twoim
    texcie akapit ".... i wyświetlacz," Ta lampa NIE ma wyświetlacza LCD,

    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 5. Data: 2009-04-03 09:48:36
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    w uzupełnieniu:
    na tylnym panaelu Sigmy współpracującej w pełni z ALFA 200 stoi
    napisane: EF-500 DG ST SO-ADI ....i to oznaczenie jest chiba
    najistotniejsze !
    --
    pozdrawiam, Karaś