  • 121. Data: 2017-06-04 22:44:22
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:oh1o9k$p9j$1@node2.news.atman.pl...

    > Lubię dbać o posiadane dobra, zwłaszcza jak mnie to nic nie kosztuje.

    Ależ właśnie kosztuje: czas i benzyna przemnożona przez liczbę startów.

    > A że istnieją wieśniaki, które nie dbają o nic, ani o swoje ani o wspólne,
    > nic tutaj nie zmienia.

    Co to znaczy dla Ciebie "wieśniaki"? :-)

    My, wieśniaki, dbamy o swoje dobra tylko że dbamy inaczej niż Ty.
    A Ty dbasz przesadnie i bezmyślnie :-)

  • 122. Data: 2017-06-04 22:45:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Sun, 04 Jun 2017 20:44:18 +0200, w
    > <o...@l...harvard.local>,

    > Powiem szczerze -- ja bym negocjował dłuższą gwarancję albo pełniejszą.
    > 14% od wywoławczej nie przekonałoby mnie.

    Zauważ, że Tomasz bierze leasing - wtedy cena już nie jest tak istotna.

  • 123. Data: 2017-06-04 22:53:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Tak? A ja myslałem ze chodziło o ceny ASO.
    > Widziałes, ze aso wyceniło naprawe na ponad 40.000 a oni zrobili to
    > samo za 10.000 i to w sposób całkowicie bezpieczny i zgodny ze sztuka...?

    Nie wliczyli w te 10000 swojej robocizny? Same części? Oryginalne/fabryczne?

  • 124. Data: 2017-06-04 23:11:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 4 Jun 2017 12:36:07 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Zgadzam się z Tobą - kto by o takie rzeczy dbał?
    > Auto ma jeździć bez problemów bez takiego rozpieszczania.

    No dzisiejszych aut, jak nie wystudzisz po jeździe turbiny, to pochodzi Ci
    bez problemu jakieś 30tys km...
    A na gwarancji tego nie naprawią, bo w instrukcji masz napisane żeby
    studzić.

  • 125. Data: 2017-06-05 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie wliczyli w te 10000 swojej robocizny? Same części?
    > Oryginalne/fabryczne?

    Nie jestem pewien. Wliczyli na pewno robocizne blacharza i lakiernika.
    Pytasz czy czesci oryginalne? W jakim sensie? Zastanawiasz się czy wlożyli
    do avensisa tył od pandy czy o coś innego? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 126. Data: 2017-06-05 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Zauważ, że Tomasz bierze leasing - wtedy cena już nie jest tak istotna.

    bo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 127. Data: 2017-06-05 01:25:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-04 o 19:34, Pszemol pisze:

    > A co z tym?
    > http://dailydriver.pl/nowosci/zmiany-w-prawie-nowosc
    i/obnizona-akcyza-na-auta-z-silnikami-powyzej-2-litr
    ow/

    Nic.
    Głosuj na mnie nikt ci tyle nie da ile ja ci obiecam.

    Pozdrawiam

  • 128. Data: 2017-06-05 05:01:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    i/obnizona-akcyza-na-auta-z-silnikami-powyzej-2-litr
    ow/
    > Nic.
    > Głosuj na mnie nikt ci tyle nie da ile ja ci obiecam.

    Szkoda że nie przeszło...

    A ktoś wie jakie są wpływy na całą Polskę z tej 18% akcyzy na auta z
    silnikiem większym od 2 litrów?
    Czy to są jakieś znaczące się pieniądze?

  • 129. Data: 2017-06-05 05:02:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
> [...]
    > Pytasz czy czesci oryginalne? W jakim sensie? Zastanawiasz się czy wlożyli
    > do avensisa tył od pandy czy o coś innego? :)

    Mogli włożyć tanie podzespoły od producenta robiącego podobne
    ale nie identyczne co fabryczne, gdyby potrzebowali coś z zawieszenia
    czy osprzętu. Blachy też mogli dać od recyklera (czytaj: ze szrotu).

  • 130. Data: 2017-06-05 05:03:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > No dzisiejszych aut, jak nie wystudzisz po jeździe turbiny, to pochodzi Ci
    > bez problemu jakieś 30tys km...
    > A na gwarancji tego nie naprawią, bo w instrukcji masz napisane żeby
    > studzić.

    Dlatego nie kupuję aut z turbiną :-P
    Nie będę niańką dla samochodu...