  • 211. Data: 2017-06-13 18:11:08
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-06-2017 o 22:27, j...@i...pl pisze:

    > W benzynie tak, w dieslu? Nie widziałem w żadnej instrukcji.

    A ja miałem trzy turbodiesle, nie dość że w każdej instrukcji to było,
    to nawet naklejki na progach z tą informacją się zdarzały.

  • 212. Data: 2017-06-14 21:02:06
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 09 Jun 2017 07:05:11 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >2.0 HDI już wypadał za drogo

    No właśnie, widziałem toto wystawione w galerii handlowej. Cena
    egzemplarza tam wystawionego to 150 tys. zł. Sorki, ale tu kogoś
    potaśtało. Fakt, auto fajne, ale za 150 tys. to można już pomyśleć o
    Mondeo Vignale. O ile dobrze pamiętam to 2.0 TDCi 180KM kosztuje 149
    tys. Aż boję się spojrzeć na cene 5008.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 213. Data: 2017-06-14 21:52:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 21:02 <j...@i...pl> pisze:

> [...]
    > potaśtało. Fakt, auto fajne, ale za 150 tys. to można już pomyśleć o
    > Mondeo Vignale. O ile dobrze pamiętam to 2.0 TDCi 180KM kosztuje 149

    PSA odjechał z cenami, mnie zniechęcili do nowego zakupu. Ciekawe ilu
    jeszcze klientów od nich się odwróci.

    TG