  • 211. Data: 2023-08-27 23:16:14
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Aug 2023 23:36:58 +0200, heby wrote:

    > Łe, to szafka powinna być zabezpieczeniem przed wydostaniem sie ognia.

    Szafki bywają z plastiku.
    Np rozdzielnice elektryczne.

    J.

  • 212. Data: 2023-08-27 23:23:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.08.2023 o 20:00, heby pisze:
    > On 26/08/2023 19:31, J.F wrote:
    >
    > Cały czas mowa o awaryjnym ładowaniu samochodu. Przecież nikt przy
    > zdrowych zmysłach nie będzie ładował samochodu cały czas z gniazdka
    > 3.5kW, codziennie, przez dziesięciolecia. To się przydaje, kiedy
    > jedziesz gdzieś i nie masz wyjścia, jak doładować się w stodole ciotki.

    Kiedy właśnie do codziennego ładowania wystarczy zwykłe gniazdko.
    Dopiero kiedy chodzi o szybkie naładowanie trzeba czegoś więcej.

  • 213. Data: 2023-08-28 01:10:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.08.2023 o 20:49, J.F pisze:

    > No widzisz - bedzie dwutaryfowosc, to ustawią zegar na 22:00, bo
    > taniej, i nieszczęscie gotowe :-)
    >
    > Juz pare razy pisałem - przydałaby sie funkcja okreslenia czasu
    > ładowania w samochodzie. Wklepujesz, ze wyjezdzasz o 7:00,
    > i samochod ustala taką moc, zeby sie naładowac na 7:00.
    > I nie bierze 22kW, tylko np 1.5kW.

    Funkcja ... musisz zaoferować jakąś taryfę równociągliwą :-)

  • 214. Data: 2023-08-28 01:16:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.08.2023 o 21:24, heby pisze:

    > Kwestia software. Zdaje się, że Leaf miał taką opcję, że ładował się do
    > 80% i ludzie mieszkajacy na wzniesieniach doładowywali go zjazdem o te
    > kilka procent. Tak, wiem, to inny ficzer, ale tak czy inaczej to tylko
    > kwestia software. Z drugiej strony suweren tępy, więc może nie wymusi
    > takiego ficzera, bez walnięcia po łbie kogoś dekretem UE.

    Nie no, zasadnicze pytanie jest po co użytkownik miałby spowalniać
    ładowanie swojego samochodu.

  • 215. Data: 2023-08-28 01:22:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.08.2023 o 23:34, J.F pisze:

    > ALe kiedys będą, i co wtedy?

    Panele.

    > Ale zasieg moze byc wiekszy, nawet lepiej.

    No lepiej, musisz tylko zapłacić za akumulator.

  • 216. Data: 2023-08-28 01:23:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.08.2023 o 19:55, Shrek pisze:

    > Istotne zostawiłem - że tak zapytam - naprawdę jesteś idiota czy udajesz?

    Widać lustra brakło.

  • 217. Data: 2023-08-28 02:19:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 01:16:45 +0200, io wrote:

    > Nie no, zasadnicze pytanie jest po co użytkownik miałby spowalniać
    > ładowanie swojego samochodu.

    Zeby mu pradu nie wyłączyli o 22:01

    J.

  • 218. Data: 2023-08-28 08:10:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-08-2023 o 09:38, J.F pisze:

    > To bylo wysłac do UOKiKu

    Jak nie będę miał co w życiu robić, to się takimi rzeczami zajmę.

  • 219. Data: 2023-08-28 08:20:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-08-2023 o 18:05, ddddddddddd pisze:

    > przelicz sobie ile smrodzi samolot

    Po co?
    Mówi o Twoim smrodzeniu i prawie które sobie do tego uzurpujesz.

    >gdy wiezie twoje dupsko na wakacje

    Ostatnio ogarniam je elektrykiem, więc nie mam tego problemu.
    A Ty będziesz mógł mieć pretensje do reszty, jak już sam przestaniesz
    smrodzić na codzień.

    > że niby w Polsce nic nie wymuszają ;)

    Pytasz?

    > poczekaj kilka lat, będziesz miał
    > to samo tylko pewnie w ostrzejszej wersji

    Chciałbym, ale to się nie spełni tak szybko.

    > znam takich co wymieniają auto co 3 lata, nie ważne czy przejeździłoby
    > bezawaryjnie kolejne czy nie.

    Sam tak często robię.
    Ale dalej to nie ten rząd wielkości.

    > Czyli według ciebie wtryski trzeba wymienić wtedy, kiedy auto jest mniej
    > warte niż regeneracja wtrysków?

    Wręcz przeciwnie.
    Ale nikt tego nie robi w struclach.
    W ogóle jak patrzę na to co jeździ po Polsce i smrodzi.

    O innych rejonach na tej grupie nie gadamy.

    naprawdę 4000zł na naprawę to dla ciebie
    > rzecz nie do przeskoczenia?

    Dla takich co kupują auta w tej cenie nie.

    >przecież więcej rocznie oddajesz bankowi za
    > posiadanie wiecznie nowego auta

    Raczej "nie oddaję pisowskiej inflacji".
    Banki z moimi samochodami nie mają nic wspólnego tak od 25 lat.

    > serwisuję to co muszę.

    Każdy tak mówi i każdy kłamie.
    Rachunek ekonomiczny wyklucza utrzymywanie grata za kilka tys w 100%
    sprawności.

    > czyli ktoś cię nastraszył, że jak nie sprzedasz,

    Nie musiał, w ogóle się tym nie przejmowałem.
    W nowych autach temat serwisowania nie jest rozważany - od tego jest
    gwarancja.

    Inna liga, nie pojmiesz.

  • 220. Data: 2023-08-28 08:21:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-08-2023 o 09:41, J.F pisze:

    > A nie pamietam ani razu.

    Zapisuj sobie, gdy głowa nie działa.

    > Na innej grupie?

    Na tej, może nawet w tym wątku.
    Na pewno w ostatnim miesiącu.

    > Przeciez zaraz bym sie ponabijał z dodatkowych atrakcji elektryków :-)

    > Aaa - sterowane przez wifi?

    O to też już pytałeś.
    Masz jakąś totalną demencję i nawet nie wiesz z kim i o czym gadasz.