  • 11. Data: 2010-05-06 20:15:24
    Temat: Re: wiatraczek zdechl...
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
    > Mateusz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Teraz na pewno :)

    Przynajmniej na 100% ;)

  • 12. Data: 2010-05-08 21:52:37
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:

    > Może nie padł stary, tylko zasilanie wentyla?

    skurczy chinczyki, podmienili kolory kabli, czerwony to czarny, czarny
    to czerwony. skurchinczyki po prostu., a do tego wtyk dali taki, ze
    tylko w jedna strone pasuje, musialem kabelki poprzemieniac...

    No ale biorac pod uwage niemoznoisc zainstalowania 30x30mmz rracji, ze
    jednak byl walsniety, zmodowalem nasa ;) i teraz jest chlodzony 12 cm
    wiatrakiem z podwietleniem led. przymocowanym pod obidowa (po zdjeciu
    dolnej scianki bez otworkow, reszta ma otworki). Wiatrak pedzi sobie
    spokojnie, cisza jak makiem zasial a co wazne - schlodzone jak nigdy ;)