  • 1. Data: 2010-05-06 09:33:30
    Temat: pecet zdechł :(
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Pecet mi padł. Nawet do bios nie da wejść. Wygląda jak by nie wysyłał
    sygnału na monitor. Początkowo coś wyświetlał przy starcie, potem gasł
    i piszczał. Teraz nic nie widać. Po starcie porusza dyskami i nic więcej.
    Karta graficzna zintegrowana.
    Płyta GA 73PVM-s2. Procesor Intel dwurdzeniowy.
    Zamieniłem procesor - to samo. Zamieniłem pamięci - to samo.
    Ma ktoś może jakąś koncepcję? Zasilacz? Płyta?
    Od czego zacząć?

    Szymon

  • 2. Data: 2010-05-06 09:57:38
    Temat: Re: pecet zdechł :(
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-06 11:33, Szymon Machel pisze:
> [...]
    > Zamieniłem procesor - to samo. Zamieniłem pamięci - to samo.
    > Ma ktoś może jakąś koncepcję? Zasilacz? Płyta?

    A teraz bios wydaje jakies dzwieki przy starcie? Pozycz od kogos karte
    graficzna i z nia probuj.

  • 3. Data: 2010-05-06 09:58:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > Zamieniłem procesor - to samo. Zamieniłem pamięci - to samo.
    > Ma ktoś może jakąś koncepcję? Zasilacz? Płyta?

    Sprawdź czy monitor Ci nie padł.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-05-06 10:11:07
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź czy monitor Ci nie padł.

    Dell nie pada :) Melduje, że nie otrzymuje sygnału.
    Chodzi mi po głowie właśnie próba z kartą graficzną. Muszę ją skądś
    znaleźć.

    Szymon

  • 5. Data: 2010-05-06 10:39:19
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Szymon Machel pisze:

    > Dell nie pada :) Melduje, że nie otrzymuje sygnału.
    > Chodzi mi po głowie właśnie próba z kartą graficzną. Muszę ją skądś
    > znaleźć.
    >
    > Szymon

    Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

    http://www.computerhope.com/beep.htm

  • 6. Data: 2010-05-06 10:50:53
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 06-05-2010 o 12:11:07 Szymon Machel <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Dell nie pada :) Melduje, że nie otrzymuje sygnału.
    > Chodzi mi po głowie właśnie próba z kartą graficzną. Muszę ją skądś
    > znaleźć.
    >
    > Szymon

    Pamiętaj - zawsze zaczynaj od sprawdzenia zasilacza.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2010-05-06 11:52:43
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości

    > Pamiętaj - zawsze zaczynaj od sprawdzenia zasilacza.

    Grafika sprawdzona, bez rezultatu. Został zasilacz i płyta.
    A jak sprawdzić zasilacz, bo "na oko" to wszystko się kręci
    i świeci :)

    Szymon

  • 8. Data: 2010-05-06 12:06:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Grafika sprawdzona, bez rezultatu. Został zasilacz i płyta.
    > A jak sprawdzić zasilacz, bo "na oko" to wszystko się kręci
    > i świeci :)

    Najprościej sprawdzić zasilacz instalując w pececie nowy
    lub pożyczony i sprawdzając czy to wyeliminowało usterkę.

  • 9. Data: 2010-05-06 12:12:17
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Dnia Thu, 06 May 2010 12:39:19 +0200, zenek napisał(a):

    > Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

    A jaki wyda przy uszkodzonym głośniku? :)

    --
    Andrzej S

  • 10. Data: 2010-05-06 12:18:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.
    >

    > http://www.computerhope.com/beep.htm

    A jak padnie płyta główna, albo zasilacz? Też wyda dźwięk?