  • 1. Data: 2010-05-06 13:04:03
    Temat: wiatraczek zdechl...
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    ech te durne chinski eprodukcje
    w NAS 200 linksysa jest sobie wiatraczek, ktory halasuje a potem
    zdycha... ma dwa kabalki czarny i czerwony...
    ze to jest wiatraczek nietypowy 30x30mm to jedyny jaki dostalem to taki
    ale z 3 kabelkami, czarny, czerwony, zolty...
    No i pytanie - powinien dzialac czy nie powinien? Podpinam tak jak mam
    czyli czarne do czarnego, czerwone do czerwonego, zoltego nie mam gdzi
    epodpiac wiec nie podpinam...
    No i wiatraczek sie nei kreci :/
    Tak ma byc, czy wiatraczek nowy jest walniety?

  • 2. Data: 2010-05-06 13:18:57
    Temat: Re: wiatraczek zdechl...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 06 May 2010 15:04:03 +0200, Mateusz napisał(a):

    > No i pytanie - powinien dzialac czy nie powinien? Podpinam tak jak mam
    > czyli czarne do czarnego, czerwone do czerwonego, zoltego nie mam gdzi
    > epodpiac wiec nie podpinam...
    > No i wiatraczek sie nei kreci :/

    Powinien działać. Żółty to odczyt temperatury.
    Nie ma czasem tam czujnika temperatury który włączy dopiero jak będzie
    cieplej? Albo czarny z czerwonym odwrotnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-05-06 14:05:40
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik MadMan napisał:

    > Powinien działać. Żółty to odczyt temperatury.
    > Nie ma czasem tam czujnika temperatury który włączy dopiero jak będzie
    > cieplej?

    Nie ma. Stary wiatraczek zaczynal dzialac "na chlodzie" zaraz po wlaczeniu.

    > Albo czarny z czerwonym odwrotnie?

    A nie powinien sie wtedy po prostu krecic w druga strone?

  • 4. Data: 2010-05-06 14:33:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-05-06 15:04, Mateusz pisze:
> [...]
    > ale z 3 kabelkami, czarny, czerwony, zolty...
    > No i wiatraczek sie nei kreci :/
    > Tak ma byc, czy wiatraczek nowy jest walniety?
    A stary wiatraczek nie jest na 5v (a nowy na 12v) ? Bo raczej jest...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-05-06 14:43:54
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    MadMan nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Powinien działać. Żółty to odczyt temperatury.

    Jestes pewien? A nie czasem ilość obrotów?
    Przem

  • 6. Data: 2010-05-06 15:03:30
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jestes pewien? A nie czasem ilość obrotów?

    Raczej. Tak czy inaczej, nie musi być podłączony.

    --
    Azarien

  • 7. Data: 2010-05-06 15:27:07
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
    > A stary wiatraczek nie jest na 5v (a nowy na 12v) ? Bo raczej jest...

    Jeden i drugi na 12V. To sprawdzilem przed zakupem.
    Ale nie ma co strzepic sie tutaj - nowy jest walniety, podlaczylem go do
    sprawnego zasilacza i potestowalem wszystkie mozliwe przylozenia
    napiecia :) czarny-czerwony, czerwony czarny, czarny zolty, zolty
    czarny, i nawet zolty czerwony i czerwony zolty ;)
    ani dycha :)

  • 8. Data: 2010-05-06 17:12:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie podpinam...
    > No i wiatraczek sie nei kreci :/
    > Tak ma byc, czy wiatraczek nowy jest walniety?

    Może nie padł stary, tylko zasilanie wentyla?

  • 9. Data: 2010-05-06 19:57:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 16:43:54 +0200, Przemek napisał(a):

    > Jestes pewien? A nie czasem ilość obrotów?

    Tak, jestem pewien. Że liczby obrotów :)
    Myślałem o tym czujniku temperatury to pisząc więc mi się pomerdało.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-05-06 20:08:57
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Mateusz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:

    Teraz na pewno :)
    Przem