  • 1. Data: 2010-05-05 15:55:59
    Temat: Czy szyfrowanie partycji może wpływać na wyświetlany obraz?
    Od: Grzegorz Kuczyński <g...@i...pl>

    Witam
    Na laptopie hp probook 4515s zaszyfrowałem partycje systemową przy
    pomocy TrueCrypt. Nie jestem pewien ale wydaje mi się że po
    zaszyfrowaniu systemu zaczęły się robić mrugające pasy na ekranie -
    wydaje mi się, że tego przed szyfrowaniem nie było. Instalowałem dwa
    takie laptopy na raz i na tym drugim wszystko jest ok, nie szyfrowałem
    tam partycji.

    TrueCrypt pobrałem najnowszą: "Latest Stable Version - 6.3a"
    Podczas szyfrowania na koniec się zawiesił i potem kontynuował po
    restarcie.

    Spotkał się ktoś z takim efektem po szyfrowaniu partycji?

    --
    Grzegorz Kuczyński