  • 1. Data: 2010-05-05 17:43:20
    Temat: Karta CF - ozdysk zdjęć
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Polećcie mi proszę
    jakiś sprawdzony przez was programik komercyjny
    czy darmowy który sprawdził się u Was a który odzyska mi
    około 20 zdjęć z karty CF

    (prawdopodobne problemy w czasie ściągania zdjęć
    przez kabelek USB z zaznaczoną opcją "Usuń z aparatu"
    spowodowały że około 20 z 260 zdjęć jest do połowy
    po prostu szare - zupełnie bez treści) natomiast miniaturki zdjęć
    do czasu ich odświeżenia były ok.)

    Zaopatrzyłem się już w przejściówkę CF >> PCMCIA
    i inna kartę CF widzę w laptopie jako dysk

    Dziękuję

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-05-05 17:54:09
    Temat: Re: Karta CF - ozdysk zdjęć
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-05 19:43, Artur Dębski napisał/a:
    > Polećcie mi proszę
    > jakiś sprawdzony przez was programik komercyjny
    > czy darmowy który sprawdził się u Was a który odzyska mi
    > około 20 zdjęć z karty CF

    Tym programem 3 dni temu odnalazłem na karcie SDHC zdjęcia o których już
    dawno
    zapomniałem (sprzed ponad roku)
    http://www.dobreprogramy.pl/Digital-Image-Recovery,P
    rogram,Windows,11446.html

    Jeśli się nie uda to spróbuj pozostałych:
    http://www.dobreprogramy.pl/Odzyskiwanie-danych,Kate
    goria,Windows,86.html

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-05-05 20:49:30
    Od: "Kristoffer" <f...@a...com>

    http://www.z-a-recovery.com/digital-image-recovery.h
    tm

    Pomogl nie raz ;)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-06 12:07:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Dębski" <a...@a...pl> wrote in message
    > Polećcie mi proszę
    > jakiś sprawdzony przez was programik komercyjny
    > czy darmowy który sprawdził się u Was a który odzyska mi
    > około 20 zdjęć z karty CF

    Restorer2000.

  • 5. Data: 2010-05-07 05:24:06
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Bardzo dziękuję wszystkim
    Digital Image Recovery proponowany przez Czarka odzyskał wszystko,
    innych nie próbowałem.

    Zdjęcia musiały się "uszkodzić" w momencie zapisu w aparacie
    ponieważ po odzysku te same zdjęcia są w ten sam sposób uszkodzone
    - do połowy szare

    Dość dziwne bo miniaturki tych zdjęć są ok - myślałem że
    komp robi sobie te miniaturki na podstawie zawartości zdjęcia
    a tu jest inaczej, dopiero gdy zrobię "Odśwież miniaturę"
    miniaturka pokazuje "uszkodzone" zdjęcie

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 6. Data: 2010-05-07 16:12:15
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Artur Dębski <a...@a...pl> zwrócił błąd:

    > Dość dziwne bo miniaturki tych zdjęć są ok - myślałem że
    > komp robi sobie te miniaturki na podstawie zawartości zdjęcia
    > a tu jest inaczej, dopiero gdy zrobię "Odśwież miniaturę"
    > miniaturka pokazuje "uszkodzone" zdjęcie

    Te miniaturki są zapisane w pliku zdjęcia. Nawet niektóre RAWy mają w
    sobie taki mały obrazek, np. nikonowski NEF ma i małego JPEGa i małego
    TIFFa oprócz danych surowych.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8