  • 1. Data: 2011-09-11 18:58:06
    Temat: vga2pal
    Od: gary <g...@c...pl>

    http://www.amazon.com/EFORCITY-VGA-S-Video-RCA-Adapt
    or/dp/B000P3UB24
    sądząc po cenie 2$ tam w środku prawie nic nie ma.
    da się takie coś zrobić samemu z kilku pasywnych elementów ?

  • 2. Data: 2011-09-11 19:10:17
    Temat: Re: vga2pal
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    gary wrote:
    > http://www.amazon.com/EFORCITY-VGA-S-Video-RCA-Adapt
    or/dp/B000P3UB24
    > sądząc po cenie 2$ tam w środku prawie nic nie ma.
    > da się takie coś zrobić samemu z kilku pasywnych elementów ?

    If your video card or controller supports TV-out function, you can use this
    cable adapter to connect your PC's VGA port and your TV's S-Video or
    RCA-composite port.
    ***PLEASE NOTE***
    This cable does not add TV-output functionality. If your video
    card/controller doesn't already have this function, this cable WILL NOT WORK
    for connecting your VGA output to a TV input.

    Oczywiscie ze sie da. Ale trzeba czytac dalej niz sam tytul.

    Tmek

  • 3. Data: 2011-09-11 19:20:07
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-09-11 21:10, Tmek pisze:
> [...]
    > WORK for connecting your VGA output to a TV input.
    >
    > Oczywiscie ze sie da. Ale trzeba czytac dalej niz sam tytul.

    Fakt. czyli lipa.
    Szukam jakiegoś taniego rozwiązania umożliwiającego "podgląd serwisowy "
    sygnału VGA o różnych rozdzielczościach przy pomocy samego laptopa.
    jakość nie musi być dobra.
    sygnał composit i s-video załatwia mi już prosty graber na USB
    miło było by mieć możliwość podłączenia sygnału z DVI i component ale to
    nie tanio.