  • 1. Data: 2011-09-11 21:09:57
    Temat: Zasilacz 230AC->kilkanaście DC
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    hello,

    naszła chęć na zmiany, poszukuję więc taniego, ale sensownego układu
    zasilacza beztransformatorowego 230VAC->12..15VDC, kilka W. Obecnie stosuję
    układziki Viper20A, ale czasem sprawiają dziwne problemy i mam ich trochę
    dość :)

    polećcie coś wypróbowanego ...

    pozdr

    @

  • 2. Data: 2011-09-11 21:42:48
    Temat: Re: Zasilacz 230AC->kilkanaście DC
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Sunday, September 11, 2011, 11:09:57 PM, you wrote:

> [...]
    > układziki Viper20A, ale czasem sprawiają dziwne problemy i mam ich trochę

    Dlaczego beztransformatorowego?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-09-12 21:15:06
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Dlaczego beztransformatorowego?

    Bo lepsze efekty po przebiciu AC na stronę wtórną?:)

  • 4. Data: 2011-09-13 19:52:04
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-09-2011 o 23:15:06 Jawi <t...@p...pl> napisał(a):

    > Bo lepsze efekty po przebiciu AC na stronę wtórną?:)
    jakie przebicie jak tam nie ma separacji.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-09-14 21:37:59
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <b...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasilacza beztransformatorowego 230VAC->12..15VDC, kilka W. Obecnie
    > stosuję układziki Viper20A, ale czasem sprawiają dziwne problemy i mam ich

    Co to są dziwne problemy?

    Feromon

  • 6. Data: 2011-09-14 21:43:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Feromon,

    > Co to są dziwne problemy?

    Jeśli się robi step-down z napięcia 320V DC na 12-15V DC, to używając
    dławików nawijanych drutem emaliowanym można się gwałtownie zdziwić,
    jak na wyjściu się pojawi 320V DC.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-09-16 19:35:20
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    > Dlaczego beztransformatorowego?

    rozmiar i cena dość ważne są ..

    @

  • 8. Data: 2011-09-16 19:37:37
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Artur Miller" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Co to są dziwne problemy?

    dziwne problemy to gwałtowne pozbycie się czapeczki przez układ na przykład
    :) ot, losowo, narazie 2 sztuki z kilkudziesięciu działających, ale zdarzało
    się. albo nagła odmowa chęci dostarczenia więcej niż 2mA ... sporadycznie,
    ale upierdliwie.

    @

  • 9. Data: 2011-09-16 19:38:09
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    > Jeśli się robi step-down z napięcia 320V DC na 12-15V DC, to używając
    > dławików nawijanych drutem emaliowanym można się gwałtownie zdziwić,
    > jak na wyjściu się pojawi 320V DC.

    problemy raczej są w druga stronę :)

    @

  • 10. Data: 2011-09-16 20:34:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Friday, September 16, 2011, 9:35:20 PM, you wrote:

    > rozmiar i cena dość ważne są ..

    A bezpieczeństwo nie? Przecież tam masz potencjał sieci na wszystkim a
    banalne rzebicie uzwojenia dławika ubija Ci całość.

    Ile tej mocy potrzebujesz, że cena i rozmiar są tak ważne?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl