    From: gary <g...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: vga2pal
    Date: Sun, 11 Sep 2011 21:20:07 +0200

    W dniu 2011-09-11 21:10, Tmek pisze:
> [...]
    or/dp/B000P3UB24

    > If your video card or controller supports TV-out function, you can use
    > this cable adapter to connect your PC's VGA port and your TV's S-Video
    > or RCA-composite port.
    > ***PLEASE NOTE***
    > This cable does not add TV-output functionality. If your video
    > card/controller doesn't already have this function, this cable WILL NOT
    > WORK for connecting your VGA output to a TV input.
    >
    > Oczywiscie ze sie da. Ale trzeba czytac dalej niz sam tytul.
    >
    > Tmek

    Fakt. czyli lipa.
    Szukam jakiegoś taniego rozwiązania umożliwiającego "podgląd serwisowy "
    sygnału VGA o różnych rozdzielczościach przy pomocy samego laptopa.
    jakość nie musi być dobra.
    sygnał composit i s-video załatwia mi już prosty graber na USB
    miło było by mieć możliwość podłączenia sygnału z DVI i component ale to
    nie tanio.