  • 21. Data: 2011-05-17 12:43:54
    Temat: Re: uszkodzenie sony alfa 100
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 11:40, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Wystarczy że się udzielasz na grupach w ten sposób, nie potrzeba żadnego
    > innego dowodu.

    Każdy niech pilnuje swojego dowodu, a szczególnie Ty.

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-05-17 12:46:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 11:55, Marek Wyszomirski pisze:

    > Czyli poza tym, co napisał Dominik w swoim mailu nie masz żadnych
    > przesłanek aby domniemywać nielegalne pochodzenie aparatu. Bezpodstawne
    > oskarżanie kogoś o kupowanie kradzionego sprzętu to świństwo dużego
    > kalibru. Co więcej - z prawnego punktu widzenia jest to pomówienie za
    > które Dominik może ci wytoczyć sprawę sądową. Z mojej strony koniec
    > dyskusji z tobą - uważam, ze swoimi wypowiedziami w tym wątku
    > kompletnie się skompromitowałaś.

    Nie, to nie ja się skompromitowałam i nie groź mi.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-05-17 15:29:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 14:43:54 +0200, animka napisał(a):

    > Każdy niech pilnuje swojego dowodu, a szczególnie Ty.

    Nie denerwuj się, złość piękności szkodzi.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 24. Data: 2011-05-17 15:31:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 14:46:00 +0200, animka napisał(a):

    > Nie, to nie ja się skompromitowałam i nie groź mi.

    Nie no, wcale się nie skompromitowałaś. Wcale a wcale. Jeszcze tupnij
    nóżką. A grozić to ci może co najwyżej odpowiedzialność karna, a nie
    Marek...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 25. Data: 2011-05-17 15:43:12
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-05-17 14:46, animka pisze:

    > Nie, to nie ja się skompromitowałam i nie groź mi.

    Jak już pisałem - koniec tematu. Ktoś kto rzuca takie oskarżenia nie
    mając rozsądnych podstaw nie jest osobą z która warto podejmować
    jakiekolwiek dyskusje.

    --
    Żegnam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 26. Data: 2011-05-17 19:05:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 17:31, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie no, wcale się nie skompromitowałaś. Wcale a wcale. Jeszcze tupnij
    > nóżką. A grozić to ci może co najwyżej odpowiedzialność karna, a nie
    > Marek...

    Bardzo proszę, droga wolna. Skompletuj wszystkie posty począwszy od
    pierwszego obraźliwego na mój temat i voila.

    --
    animka

  • 27. Data: 2011-05-17 19:11:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 17:43, Marek Wyszomirski pisze:

    > Jak już pisałem - koniec tematu. Ktoś kto rzuca takie oskarżenia nie
    > mając rozsądnych podstaw nie jest osobą z która warto podejmować
    > jakiekolwiek dyskusje.

    Ktoś kto rzucił niemiły przytyk w kierunku mojej osoby nie jest godzien
    szacunku i oklasków. Zasługuje tylko na wytknięcie mu jego błędów.
    Eot.

    --
    animka

  • 28. Data: 2011-05-17 19:35:01
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-17 08:43, animka wrote:
    > Ja kradzionego i brudnego bym nie kupiła w przeciwieństwie do Ciebie.

    Nie spodziewałem się po Twojej odpowiedzi niczego szczególnie miłego, już
    po wcześniejszych Twoich słowach można było sobie wyrobić zdanie kim
    jesteś, a teraz tylko wybuchasz i się ośmieszasz.

    Body które kupiłem było po zalaniu sokiem, dlatego było brudne i kleiły
    się mu przyciski, aparat jednak robił zdjęcia i po szybkim czyszczeniu
    było ok, miał być na części, ale moje A100 niestety ukradli, ale i tak
    wyszło mi na to samo bo od poprzedniego miałem resztę akcesoriów, a po
    wyczyszczeniu aparat był jak ten mój zadbany.

    Na alle raz na jakiś czas pojawia się body z wybitym ekranem czy
    porysowaną matrycą, więc jak ktoś potrzebuje części to spokojnie sobie
    znajdzie za jakiś czas. Jest też sprzedawca, zdaje się DSLR-parts który ma
    mniejsze elementy, niestety jednak bardzo drogo.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 29. Data: 2011-05-17 19:50:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-17 21:35, dominik pisze:
    > Nie spodziewałem się po Twojej odpowiedzi niczego szczególnie miłego, już
    > po wcześniejszych Twoich słowach można było sobie wyrobić zdanie kim
    > jesteś, a teraz tylko wybuchasz i się ośmieszasz.

    A ja Cie miałam za takiego sympatycznego faceta, pochwaliłam Twoje
    piękne zdjęcia, a Ty mi nie wiem czemu dokopałeś. Aparat mam jaki mam.
    Kupiłam go dlatego, że zdjęcia z komórki z lampą mi w mieszkaniu
    koszmarne wychodziły. Każdy orze jak może, czyli tyle na ile go stać.
    Jak na moje wymagania i praktykę jest ok, można nawet nagrywać czy robić
    zdjęcia z notatką glosową, można też np. robic zdjęcia seryjne komuś kto
    jest w ruchu. Ot taki podręczny, do torebki aparacik.

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-05-17 22:12:22
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-17 21:50, animka wrote:
    > A ja Cie miałam za takiego sympatycznego faceta, pochwaliłam Twoje piękne
    > zdjęcia, a Ty mi nie wiem czemu dokopałeś.

    Raczej staram się nie prowadzić handlu zamiennego na komplementy, a po
    prostu dyskusję. W poprzednim wątku wyszło, że nie zawsze masz rację, ale
    co gorsza upierasz się nad tym i narzucasz innym swoje zdanie. Poprzednio
    też nie odezwałem się bez powodu, bo polecałaś coś, co jest wyjątkowo
    słabe - niestety. Teraz wyszło, że potrafisz wybuchnąć i oddać.

> [...]
    > notatką glosową, można też np. robic zdjęcia seryjne komuś kto jest w
    > ruchu. Ot taki podręczny, do torebki aparacik.

    Nikt nie negował tego, że Tobie on wystarcza, nikt też nie rozbierał na
    czynniki pierwsze Twojej sytuacji finansowej ani też nie wypominał Ci tego
    stanu rzeczy. Wtrąciłem się, bo jako przypadkowy posiadacz tego omawianego
    aparatu byłem pewien swojego wniosku.
    Teraz nie dziwię się oburzeniu autora wątku, bo jednak ma on trochę
    większe pojęcie od Ciebie w temacie tej lustrzanki i to nie jest
    koniecznie to samo co w kompakcie innego producenta. Wystarczy poużywać
    trochę i szybko widać, że aparat ma swoje konkretne zachowanie na
    wyładowany akumulator.
    Chyba niepotrzebnie się dajesz prowokować i zbyt bardzo uogólniasz, więc
    pewnie często ktoś Cię poprawi. Lepiej do tego podejść luźno i z uśmiechem
    :) polecam :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564