  • 1. Data: 2011-05-13 14:32:53
    Temat: Pocztówki z Przelewic - zapraszam
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Zapraszam na pocztówki z Przelewic - znajdziecie tam ogród
    dendrologiczny, pałac, folwark i oranżerię...
    Teraz w maju wszystko fajnie wiosennie kwitnie...
    Sam ogród obejmuje 38 hektarów - więc 1 dzień to zbyt mało by
    sensownie wszystko zwiedzić - ja na pewno jeszcze tam wrócę :)
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf889

    To jest w pobliżu Pyrzyc - jak będziecie w okolicy - to polecam:
    http://www.ogrodprzelewice.pl

    pozdrawiam
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 2. Data: 2011-05-13 18:36:34
    Temat: Re: Pocztówki z Przelewic - zapraszam
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-13 16:32, Dominik pisze:
> [...]
    > Sam ogród obejmuje 38 hektarów - więc 1 dzień to zbyt mało by
    > sensownie wszystko zwiedzić - ja na pewno jeszcze tam wrócę :)

    Przepiękne zdjęcia :-)

    --
    animka