  • 101. Data: 2011-12-08 21:11:30
    Temat: Re: ubek
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Widzisz - gdybyś Ty chciał dyskutować, to pewnie byłoby inaczej. Jednak
    > dla Ciebie najważniejsza jest Twoja wygrana i ostatnie słowo w zasadzie
    > w każdym wątku i na każdy temat.

    Normalni ludzie dyskutują po to, by przekonać innych do swoich racji, ale
    fakt -- nie wiem jak to jest u trolli. Być może dla Ciebie to jakaś
    nowość.

    > Wszystkiego dobrego w dalszych zabawach w klocki

    Smacznego!

  • 102. Data: 2011-12-08 21:15:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > O tym wcześniej pisałem, tylko zdaje się nie zauważasz, że kiedyś się
    > tępiło dużo więcej przejawów typowej głupoty, która teraz ma wspaniałą
    > pożywkę w postaci "praw", "wolności" i dość powszechnej bezkarności.
    > Pierwszy z brzegu przykład - "dysleksja". Ale to już temat rzeka.

    Tak, najlepiej wrzucić wszystkich do jednego wora, niech równają do
    szeregu. Co z tego, ze ktoś ma IQ 150 jak nie potrafi nauczyć się dobrze
    ortografii? Dwa błędy i po maturze! Tak powinno być! Masz 100% racji!

  • 103. Data: 2011-12-08 21:17:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Tak samo, jak raka kiedyś nie było, skoro nikt nie potrafił go
    > zdiagnozować. A jeszcze wcześniej chorób psychicznych. Za moich czasów
    > paliło się na stosie, a nie jakieś terapie i psychiatrzy.

    Albo takie ADHD, kiedyś, jak ktoś się źle zachowywał, to wiercili mu
    otwór w czaszce, szatan ulatywał i po problemie. A teraz się leczy,
    diagnozuje i marnuje pieniądze na to stado bęcwałów.

  • 104. Data: 2011-12-08 21:19:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > A gdzie napisałem, że "lepszych"?

    Ciągle dajesz to do zrozumienia.

    > Widzisz jak to jest, jak się w zaślepieniu czyta? Można spokojnie
    > wynająć do tego stosowną firmę.

    Tak, zajebiście efektywna metoda, żeby każdy wynajmował firmę do
    odśnieżenia 10 metrów chodnika. Najlepiej każdy inną. I w dodatku
    nieswojego chodnika.

    Sierotom po PRL-u już się zupełnie w głowach poprzewracało.

  • 105. Data: 2011-12-08 21:22:23
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Takim samym, jakim się jest wożąc w taki sam sposób np. psy.
    > (tak, na robienie dzieci też winna być licencja...)

    psy tylko w foteliku!
    Mnogość licencji na wszystko. lekiem na całe zło.
    życie staje się wtedy takie proste i poukładane.

  • 106. Data: 2011-12-08 21:23:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Czasy były inne, inna rzeczywistość.
    > Mogę porównać.

    Co tu w ogóle porównywać. Na tym filmie normalni ludzie wyglądają i żyją
    na poziomie zbliżonym do dzisiejszej żulerii (oczywiście materialnym, nie
    mentalnym). Trzeba mieć klapki na oczach, żeby tego nie widzieć.

  • 107. Data: 2011-12-08 21:48:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-08 21:11, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Normalni ludzie dyskutują po to, by przekonać innych do swoich racji,

    Nieprawda - dyskusja polega na tzw. wymianie poglądów popartych
    argumentami, a nie przekonywaniu innych do swoich racji (choć to
    również miewa miejsce). Czasem daje to możliwość pojawiania się
    kompromisów, bywa również formą nauczania, która ułatwia drugiej
    stronie zrozumienie pewnych problemów. Nie jest to może wprost
    sformalizowane, niemniej wymaga zachowania pewnych zasad.

    > ale fakt -- nie wiem jak to jest u trolli.

    Ty wielu rzeczy nie wiem, bądź udajesz.

    > Być może dla Ciebie to jakaś nowość.

    Wręcz przeciwnie - nie takie rzeczy już widziałem. Nie jesteś nawet
    specjalnie oryginalny.

  • 108. Data: 2011-12-08 22:01:21
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "to" <t...@x...abc> wrote in message

    > Ta... fajnie bujasz w obłokach. Pierwszy raz byłem zagranicą w 1991,
    > czyli 20 lat temu i już wtedy na terenie zbliżonym do UE paszport pełnił
    > rolę bardziej symboliczną niż faktyczną.

    Bzdura. Bez paszportu praktycznie nie byles w stanie opuscic PL (lub krajow
    osciennych, jesli wyjezdzales na DO), no chyba, ze przez zielona granice.

    > Nie było żadnych problemów z
    > uzyskaniem, a na większości granic nikt nawet na niego nie patrzył.

    Z uzyskaniem wtedy juz nie bylo, ale jeszcze w 88 roku, zeby dostac paszport
    stalem w zimie od 4 rano w kolejce, a po powrocie z wyjazdu musialem zdac
    paszport. Za to o granicach - zmyslasz. W 1993 i 94 bylem wielokrotnie
    kontrolowany na granicach.

    > Na
    > kilkaset przekroczonych granic przez kolejne lata trafiła się jedna
    > większa kontrola (trwała kwadrans, zajrzeli do bagażnika -- w
    > Szwajcarii). Nie bardzo widzę tu jakiekolwiek odniesienie do Misia.
    > Sytuacje tam zobrazowane to prehistoria.

    2-3 lata wczesniej, do 1989 roku - tak to wygladalo, jak w Misiu.
    A wiesz, jak wygladala kontrola na granicy Berlina Zachodniego (oczywiscie
    po stronie NRD)? I to tez do 1989 roku.

    A co do kontroli paszportowej - jeszcze w 2004 roku na granicy PL-DE trzeba
    bylo pokazac paszport (zwykle go nie ogladali, ale trzeba bylo go miec w
    rece).

    --
    Axel

  • 109. Data: 2011-12-08 22:13:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 20:23, to wrote:
> [...]
    > na poziomie zbliżonym do dzisiejszej żulerii (oczywiście materialnym, nie
    > mentalnym). Trzeba mieć klapki na oczach, żeby tego nie widzieć.

    Mentalnie też niezbyt wysoko, kończ Władziu i robimy. Wypowiedzenie
    wyślę panu pocztą. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 110. Data: 2011-12-08 22:15:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 20:15, to wrote:
> [...]
    > szeregu. Co z tego, ze ktoś ma IQ 150 jak nie potrafi nauczyć się dobrze
    > ortografii? Dwa błędy i po maturze! Tak powinno być! Masz 100% racji!

    No coś ty. Lepiej usadzić na następny rok. Niech siedzi w ławce z jakimś
    matołem z pijackiej rodziny i pożegna się z przyszłością. A że świetny
    matematyk i fizyk? Zrobił cztery błędy na rozprawce z drugiej części
    dziadów, znaczy że idiota jakiś!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil