  • 1. Data: 2011-12-06 19:16:51
    Temat: Błąd w VIN
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Witam!
    Sytuacja wygląda tak: żona kupiła samochód sprowadzony z zagranicy od pierwszego
    właściciela w kraju. W karcie pojazdu i dowodzie rej. jest błąd w numerze VIN (B
    pomylone z 8). Jest na to kwit ze stacji diagnostycznej. Chcemy zrobić badanie
    techniczne i przerejestrować auto, ale diagnosta nie chce podbić przegądu a w
    wydziale komunikacji twierdzą, że należy udać się do tego wydziału, który wydał
    dokumenty z błędem i tam poprawić. Wolałbym tego uniknąć, bo to dość daleko.
    Pytanie: da się to jakoś załatwić na miejscu, czyli w naszym wydziale
    komunikacji? Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

    Andrzej

  • 2. Data: 2011-12-06 19:21:33
    Temat: Re: Błąd w VIN
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Andrzej* napisał(-a):

> [...]
    > Pytanie: da się to jakoś załatwić na miejscu, czyli w naszym wydziale
    > komunikacji? Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką

    Mój tata był kiedyś w podobnej sytuacji - błąd w VIN. Z kwitem ze SD
    załatwił to w starostwie, w którym przerejsterowywał auto. I to wcale
    nie było starostwo to gdzie błąd został sprokurowany. Widze tu złą wolę
    biurw.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-12-06 19:30:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-06, Andrzej <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Pytanie: da się to jakoś załatwić na miejscu, czyli w naszym wydziale
    > komunikacji? Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

    Ty nie sluchaj paniusi z okienka w WK tylko pros jej przelozonego.
    Dziala zawsze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-12-06 19:53:06
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

    Mialem podobna sprawe i dokladnie takie samo zachowanie urzedniczki.
    Zawolalem kierownika i tez sie upieral, ze musze odbyc wycieczke. Mialem
    blisko - kolo 50 km, wiec odpuscilem i pojechalem.

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-12-06 20:05:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

    poproś o odmowe załątwienia sprawy na piśmie z podaniem przyczyny.

    Zwykle wystarcza.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 6. Data: 2011-12-06 20:22:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica

    To której obciąłeś ogon?

  • 7. Data: 2011-12-07 08:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 19:21:33 +0100, Big Jack napisał(a):
> [...]
    > załatwił to w starostwie, w którym przerejsterowywał auto. I to wcale
    > nie było starostwo to gdzie błąd został sprokurowany. Widze tu złą wolę

    Mogly sie przepisy zmienic od tego czasu.
    No lokalne starowstwo nie ma prawa zmienic dokumentow, bo na jakiej
    podstawie ? Ten kto wystawil ma sprawdzic papiery i sie przyznac do bledu.

    J.

  • 8. Data: 2011-12-07 08:55:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 20:05:13 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):
    > poproś o odmowe załątwienia sprawy na piśmie z podaniem przyczyny.
    > Zwykle wystarcza.

    Mowisz ? IMO bez powodu podadza: brak podstaw do zalatwienia :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-12-07 09:37:37
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Pytanie: da się to jakoś załatwić na miejscu, czyli w naszym wydziale
    > komunikacji? Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

    Musisz przeprowadzic tzw ustalenie danych. Jedziesz na stacje diagnostyczna,
    diagnosta robi przeglad tozsamy z przegladem zerowym i z tym papierem
    idziesz do WK - tak to przynajmniej wyglada to w Poznaniu na Jackowckiego.

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2011-12-07 09:54:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Andrzej [s...@w...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

> [...]
    > Pytanie: da się to jakoś załatwić na miejscu, czyli w naszym wydziale
    > komunikacji? Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

    Do diagnosty, odczyta nr i wystawi papier (przegląd zerowy to się chyba
    nazywa)
    Z tym do WK i sprawę muszą załatwić - przerabiałem ten temat bo z
    Krakowa musiałbym do Gdańska dymać.

    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119