  • 1. Data: 2011-12-06 17:59:23
    Temat: Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gaz?
    Silnik 1,8. Chewrolet Cruze. Instalacja gazowa z salonu.
    Mówią w salonie, że po 3-4 tys km. Czy to prawda.
    Kolega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

  • 2. Data: 2011-12-06 18:20:44
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    >olega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

    prwda empiryczna potwierrdza tą teze

    GW

  • 3. Data: 2011-12-06 19:46:15
    Temat: Re: Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym mo?na przej?? na
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-06 18:20, GW pisze:

    > prwda empiryczna potwierrdza t? teze
    >
    > GW

    Kolina! Do lekcji matole!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-12-06 23:14:56
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    > prwda empiryczna potwierrdza t? teze

    powiedz co palisz, bo ja chcę to samo ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 5. Data: 2011-12-07 08:37:42
    Od: "Anetka.Młoda" <a...@v...pl>

    > prwda empiryczna potwierrdza t? teze

    >powiedz co palisz, bo ja chcę to samo ;)

    wpier popraw kodowanie

    Anetka

  • 6. Data: 2011-12-07 09:33:00
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > gaz?
    > Silnik 1,8. Chewrolet Cruze. Instalacja gazowa z salonu.
    > Mówią w salonie, że po 3-4 tys km. Czy to prawda.
    > Kolega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

    Po 200 tys. można zacząć powoli przerzucać na gaz.

  • 7. Data: 2011-12-07 09:45:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-07 09:33, Agent pisze:

    > Użytkownik " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:jblhlb$sbc$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    > Po 200 tys. można zacząć powoli przerzucać na gaz.

    Coś ci się pomyliło, po 200 tys. to się na mineral zmienia :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2011-12-07 09:46:39
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    gadacz nabazgrał(a):

    > powiedz co palisz, bo ja chcę to samo ;)

    Ale tylko 50gram .. :)

  • 9. Data: 2011-12-07 11:37:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-07 09:45, Grejon pisze:

    > Coś ci się pomyliło, po 200 tys. to się na mineral zmienia :P

    I jakiekolwiek stuki zauważa się dopiero gdy coś odpadnie. ;)
    A w ogóle, auta z autentycznymi 200kkm na blacie to już totalne rzęchy,
    zwłaszcza diesle z zachodu. Bo tyle to mają 15-latki. 5-latek nie ma
    prawa mieć więcej jak 40-60kkm. ;)

    --
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=94613

  • 10. Data: 2011-12-08 20:39:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 16:59:23 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

    > gaz?

    Po 0,0km

    --