  • 1. Data: 2011-12-06 17:47:46
    Temat: Którego węża wybrać?
    Od: to <t...@x...abc>

    Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
    hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
    Dębica Frigo?

    Mam takie opcje:

    ____
    ________________________/ O \___/
    <_____________________________/ \

    ____
    ________________________/ O \___/
    <_/_\_/_\_/_\_/_\_/_\_/_______/ \

    ____
    ________________________/ O \___/
    <%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%_____/ \

    ____
    ________________________/ O \___/
    <_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_____/ \

    ____
    ________________________/ O \___/
    <_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_____/ \

    ____
    ________________________/ O \___/
    <888888888888888888888888_____/ \

    Co wybrać?! Pomóżcie!
    Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

  • 2. Data: 2011-12-06 18:10:04
    Temat: Re: Którego węża wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 16:47, to wrote:
> [...]
    > <_/_\_/_\_/_\_/_\_/_\_/_______/ \
    >

    > ____
    > ________________________/ O \___/
    > <%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%_____/ \
    >

    > ____
    > ________________________/ O \___/
    > <_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_____/ \
    >

    > ____
    > ________________________/ O \___/
    > <_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_____/ \
    >

    > ____
    > ________________________/ O \___/
    > <888888888888888888888888_____/ \
    >

    > Co wybrać?! Pomóżcie!
    > Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

    Ja skłaniał bym się ku drugiemu. Przyjrzyj się uważnie nacięciom,
    przypominają powierzchnię płyty CD widzianą pod mikroskopem. Ten wąż
    powinien przy okazji pochłaniać wiązki laserowe suszarek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-12-06 18:45:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Ja skłaniał bym się ku drugiemu. Przyjrzyj się uważnie nacięciom,
    > przypominają powierzchnię płyty CD widzianą pod mikroskopem. Ten wąż
    > powinien przy okazji pochłaniać wiązki laserowe suszarek.

    Ale z kolei ostatni wąż przypomina bieżnikiem oponę GoodYear z 1931 roku!
    Wydaje mi się, że ten wąż może mieć największe szanse w starciu z Frigo.
    Tylko czy to wystarczy, by zatrzymać się na śniegu na odcinku 4 metrów,
    czy jednak musiałbym dodatkowo wyłączyć ABS?

  • 4. Data: 2011-12-06 18:48:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 17:47, to pisze:
    > Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
    > hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
    > Dębica Frigo?

    Węże się skończyły na Nokii 3310.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 5. Data: 2011-12-06 19:17:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Grejon* napisał(-a):

    > Węże się skończyły na Nokii 3310.

    Z mojej 6310i jeszcze się nie ewakuował :-P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2011-12-06 19:35:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-06 19:17, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ews.interia.pl

    > Z mojej 6310i jeszcze się nie ewakuował :-P

    Widać za rzadko gryzie się w dupę. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-12-06 19:50:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-12-2011 17:47, to pisze:
    > Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
    > hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
    > Dębica Frigo?

    http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4
    Polecam naturalne australijskie!

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2011-12-06 20:00:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Węże się skończyły na Nokii 3310.

    wczoraj w jakiejś gazecie była wzmianka, ze węża widziano na ... Androida...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 9. Data: 2011-12-06 20:06:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
    > australijskie!

    Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

  • 10. Data: 2011-12-06 20:24:50

    On 12/06/2011 07:50 PM, DoQ wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4
    > Polecam naturalne australijskie!

    Mojej matce kiedyś kot się schował gdzieś w okolicach paska klinowego.
    Po uruchomieniu silnika zrobiła się mielonka z kota. Mechanicy
    mieli dużo roboty z posprzątaniem tego bałaganu.