  • 31. Data: 2012-02-21 22:25:41
    Temat: Re: transformator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 21:53:51 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Bo to wiesz?

    No nie wiem. Ale mysle ze na 99% sie nie pomylilem.

    >Akurat na tapecie mam projekt na 250Hz

    A gdzie jest taka czestotliwosc ?

    J.

  • 32. Data: 2012-02-21 23:42:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Tuesday, February 21, 2012, 11:25:41 PM, you wrote:

    > No nie wiem. Ale mysle ze na 99% sie nie pomylilem.
    > A gdzie jest taka czestotliwosc ?

    Tam, gdzie jest taka potrzeba... Nie mogę więcej napisać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2012-02-22 03:08:45
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-21 09:21, Ukaniu pisze:

    > Gdybym miał nadprzewodnik nawinął bym na tym rdzeniu np. 10 MVA.
    > ;-)

    A uwzględniłeś prąd krytyczny nadprzewodnika?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 34. Data: 2012-02-22 07:02:48
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 21 Feb 2012 11:34:27 -0800 (PST), WALDEK SRZESZEWSKI
    <w...@g...com> wrote:

    >moc jaką się da a napięcie wtórnej strony 14v dodam za transformator
    >ma chodzić po pare godzin
    No cóż, skąpe dane, ale dla klasy E i IP23, temp. odoczenia 40 st., da
    to prąd nie większy niż 48A przy uzwojeniu:
    * PRI: 489 zw. fi=1,18
    * SEC: 32 zw. 4 x równolegle fi=2,36
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 35. Data: 2012-02-22 08:27:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Wednesday, February 22, 2012, 8:02:48 AM, you wrote:

    > No cóż, skąpe dane, ale dla klasy E i IP23, temp. odoczenia 40 st., da
    > to prąd nie większy niż 48A przy uzwojeniu:

    Spawać można :)