  • 21. Data: 2012-02-29 03:04:48
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Zacznijmy od początku:
    > - nawiedzony administrator (z posta na Elektrodzie)
    > - z kretynem
    > - nudzących się debili
    > - mam do czynienia z kretynem
    > - kretynizm
    > - ostatnim matołem
    > - biedny idioto
    > - głupotę
    > To tylko z pierwszego posta w tym watku. Mam cytować dalej?
    >
    > Te słowa padły za plecami osoby, której dotyczą. Padły anonimowo,
    > wobec osoby, która nie może się bronić.

    1) w/g wątkotwórcy jego post nie doczekał się publikacji na forum bez podania
    przyczyn, więc słowna ocena takiego postępowania jest jaka jest. Pan i Władca
    przedmiotowego forum o niku PREZESWAL (sic!) podjął swoją decyzję i koniec,
    kropka..
    2) cytujesz słowa wyrwane z kontekstu, pozostawiając meritum sprawy gdzieś na
    marginesie lub poza nim.
    3) nie zmienia to factu, iż wyczerpałeś znamiona ataku ad personam.

    MH

  • 22. Data: 2012-02-29 03:39:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    Wednesday, February 29, 2012, 4:04:48 AM, you wrote:

    > 1) w/g wątkotwórcy jego post nie doczekał się publikacji na forum

    Post został opublikowany o 9:50 a przesunięty do Kosza później. Nawet
    nie znasz zasad panujących na Elektrodzie a usiłujesz je oceniać.

    > bez podania przyczyn, więc słowna ocena takiego postępowania jest
    > jaka jest.

    Moja ocena słowna zachowania sundaymana też jest jaka jest.

    > Pan i Władca przedmiotowego forum o niku PREZESWAL (sic!)

    Nicki będziesz wykpiwał? Coś o ad personam kiedyś pisałeś?

    > podjął swoją decyzję i koniec, kropka..

    Kłamstwo - moderator o godzinie 13:26 podał powody usunięcia tematu:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=106
    09693#10609693

    W drugim wątku:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=106
    10302&highlight=#10610302
    również jest podany powód usunięcia tematu.

    Moderator nie ma obowiązku opisywać przyczyny usunięcia tematu w
    sekundę po fakcie. Z moderatorem można się było skontaktować. Wiedza o
    tym, kto usunął temat nie jest tajemna, nawet jesli moderator niczego
    w temacie nie napisze.
    Od decyzji moderatora można się zawsze odwołać do administratora i wie
    to każdy, kto dostał choćby ostrzeżenie.

    > 2) cytujesz słowa wyrwane z kontekstu, pozostawiając meritum sprawy gdzieś na
    > marginesie lub poza nim.

    Ty również odniosłeś się do moich słów, będacych odbiciem słów Twojego
    klienta.

    > 3) nie zmienia to factu, iż wyczerpałeś znamiona ataku ad personam.

    To jak nazwać post sundaymana? Obmową czy zniesławieniem? Zdajesz
    sobie sprawę, że wykroczył daleko poza dopuszczalne prawem ramy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2012-02-29 08:23:09
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 29 Feb 2012 01:41:14 +0100,
    sundayman <s...@p...onet.pl> screamed:
    > a tak w ogóle, to - Jeżu Kolczasty - czy ja mam coś pokopane z kodowaniem ???
    > Bo jakieś dziwne znaczki widzę w swoim tekście ?

    Windows-1250 i... Outlook.

    http://grush.one.pl/mime (link pisany z czapki, w razie czego znajdziesz
    na Goo).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 09:22:40 user up 13093 days, 21:17, 1 user, load average: 0.99, 0.18, 0.00 ]

    Push button phones are depressing.

  • 24. Data: 2012-02-29 08:27:45
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > cała okolica "podziekuje" Ci za bloka na wszystkie IP, na których się
    > logowałeś kiedykolwiek i na całą klasę IP, na której logujesz się
    > teraz. Uprzedzając: logowanie się poprzez proxy, TORy i inne
    > anonimizery jest na Elektrodzie mocno utrudnione.

    > I zarobisz bana takiego, że dostawcę będziesz musiał zmienić.

    No to przezarąbiste. Jak za Hitlera,
    sąsiad chował żyda - wypalili całą wieś
    lub Stalina, gdy ojciec zachował worek zboża
    - całą rodzinę na Sybir

    Mam nadzieje, że żartowałeś!!!
    Nooooo, gdybym miał zablokowany Internet,
    bo ktoś nie postawił przecinka...!!!!!!!

    Powiedz na miły Bóg, że to żart.

    Artur(m)

  • 25. Data: 2012-02-29 08:27:52
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nazywasz matołem człowieka, który pomimo stażu krótszego od Twojego o
    > 4 lata więcej razy zostal doceniony jako pomagający, niż Ty napisałeś
    > w ogóle postów na Elektrodzie?

    Jedno drugiemu nie przeczy

    > *PLONK* warning #1 za niebywałe chamstwo.

    Strzelasz na oślep i często, widac Cię to bawi.
    Ja bym Cię wywalił (gdybym miał tę właściwość administratora),
    za używanie nieadekwatnych do sytuacji - sformułowań.
    Nie czytam tu nic, co by wychylało się ponad normę
    (zmień normę(?)).

    Zwróć uwagę, że jedynie Ty bronisz cnoty administratora
    z powodu branżowej lojalności(?).
    Jestem po stronie sundaymana, bo jestem podobnego zdanie
    i dlatego też nie rejestruje się na tym forum
    bo widzę reakcje administratorów, i po prostu
    nie chcę być stawiany do pionu za brak przecinka,
    czy też (być może), nie szczegółowe opisanie problemu.

    Artur(m)

  • 26. Data: 2012-02-29 08:31:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Hello MH,
    > Te słowa padły za plecami osoby, której dotyczą. Padły anonimowo,
    > wobec osoby, która nie może się bronić.

    Dla mnie anonimowo również oskarżał
    Nie wszukując się w Elektrodę nie mam pojęcia kogo "obrażał"

    Artur(m)

  • 27. Data: 2012-02-29 08:33:41
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Nie na tym poziomie. Maszyny elektryczne to bodaj pierwsza klasa
    > technikum.

    Generalnie się z Tobą zgadzam, ale to, co jest podstawą dla jednych może być
    nieznanym zakątkiem dla innych.
    Myślę, że jestem względnie dobrym elektronikiem, ale o maszynach
    elektrycznych nie mam bladego pojęcia (szeregowy, bocznikowy - mogę się
    domyślić, ale właściwości ?). Chyba przed trzecim rokiem czytając na tablicy
    przed dziekanatem jakie będą przedmioty zwróciłem uwagę na "Mikromaszyny i
    urządzenia elektryczne". Bardzo chciałem się dowiedzieć jak się robi
    silniczki mieszczące się na przykład w naczyniach krwionośnych itp. Srogo
    się zawiodłem bo najmniejsza z tych mikromaszyn miała chyba 1kW, a takie
    20kW to też wg wykładowcy były _mikro_maszyny.
    Naszym zdaniem ktoś z wydziału elektrycznego potrzebował godzin to wciśnięto
    nam taki przedmiot na dokładkę prowadzony według mnie beznadziejnie.
    A w technikum nie byłem.
    P.G.

  • 28. Data: 2012-02-29 08:44:25
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > To jak nazwać post sundaymana?

    Ależ to bardzo proste - jest to emocjonalny tekst, z paroma obraźliwymi słowami
    pod adresem
    anonimowego osobnika, którego postępowanie imho kłóci się z rozsądnym
    użytkowaniem rozumu.

    >Obmową czy zniesławieniem? Zdajesz
    > sobie sprawę, że wykroczył daleko poza dopuszczalne prawem ramy?

    A konkretnie, to który paragraf ? Art. 212 ? Bo rozumiesz zapewne, że
    stwierdzenie "NICKJAKIŚTAM jest złodziejem oraz pedofilem" to niezupełnie to
    samo, co napisanie "pan Kowalski kradnie i jest zboczeńcem" ?
    Zapewne, nasz drogi Obrońca Poprawnej Polszczyzny może się poczuć dotknięty
    (oby) - ale jak na razie jest on dla mnie,
    jak i innych użytkowników internetu bytem bezosobowym, bo pozbawionym nawet
    adresu mailowego, który może go zindetyfikować. I jako taki go to ubrażam,
    ponieważ jest dla mnie bezosobowym przykładem pewnego bezmyślenia, które
    spotykam dość często tu i ówdzie.

    (ja tutaj przynajmniej posługuję się adresem, po którym można mnie
    zidentyfikować w jakieś 3 minuty, co też
    paru wkurwionych na mnie osobników parę razy robiło, rzucając niedwuznaczne
    aluzje, że "wiedzą kim jestem". Tak, że jak
    na razie to mnie się grozi w internecie , a nie ja grożę innym :).

    Ale, mniejsza o to wszystko razem. Powtarzam jeszcze raz - tu nie chodzi o
    kasowanie moich postów, bo nie są one
    ani tak odkrywcze, ani tak niezbędne mi do życia (ani nikomu innemu), żeby to
    był problem istotny.
    Tu chodzi o prostą rzecz - jakże drobną a kurwamać jakże ważną w naszym niestety
    wspólnym życiu - o ŻYCZLIWOŚĆ.

    O to, że zamiast pokazywać, jak to "ja mogę udowodnić że moje jest mojsze i
    najmojsze", to warto czasem się
    zniżyć do poziomu tego biednego, niedouczonego w podstawach elektryki, żuczka, i
    mu napisać po ludzku to czy tamto.
    Po raz ostatni piszę, że zdarzają się takie reakcje moderatorów o zrównoważonej
    psychice, i wywołują one u mnie
    naturalną wdzięczność (nawet jak nie mnie dotyczą) oraz sympatię.

    I tyle. To zbyt wiele ?

  • 29. Data: 2012-02-29 08:50:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Wednesday, February 29, 2012, 9:33:41 AM, you wrote:

    > Generalnie się z Tobą zgadzam, ale to, co jest podstawą dla jednych może być
    > nieznanym zakątkiem dla innych.

    W życiu nie musiałem korzystać z tej wiedzy praktycznie.. A jednak
    została.

    > Myślę, że jestem względnie dobrym elektronikiem, ale o maszynach
    > elektrycznych nie mam bladego pojęcia (szeregowy, bocznikowy - mogę się
    > domyślić, ale właściwości ?).

    Ale przynajmniej wiesz, że są różne i prosząc o pomoc zapewne podałbyś
    rodzaj albo napisał, że nie wiesz jaki. Nieprawdaż? Że nie wspomnę o
    tym, że chyba jednak starałbyś się cos poczytać zanim być zapytał.

    Poza tym - tak naprawdę to sundayman się spienił za usunięcie drugiego
    tematu - co jest standardem na Elektrodzie, szczególnie, jeśli do
    poprzednich treści dopisuje się złośliwości.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2012-02-29 08:53:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Wednesday, February 29, 2012, 9:44:25 AM, you wrote:

    > Ależ to bardzo proste - jest to emocjonalny tekst, z paroma
    > obraźliwymi słowami pod adresem anonimowego osobnika, którego
    > postępowanie imho kłóci się z rozsądnym użytkowaniem rozumu.

    Chyba twoje.

    > A konkretnie, to który paragraf ?

    A poszukaj sobie i nie brnij dalej.

    [...]

    Nie chce mi się już z tobą gadać. Liczyłem na otrzeźwienie i się
    przeliczyłem. *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl