    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Date: Thu, 06 Aug 2009 17:14:57 +0200

    Nie rozumiem, czemu wszyscy tutaj wtrącają się mówiąc jakie HDRy są be a
    jakie cacy. Jak ktoś wie, niech mu powie, jak się robi TAKIE HDR JAK ON
    CHCE zamiast wymądrzać się, że są jakąś karykaturą HDR, czy inne opinie.
    Nic innym do tego, co się komu podoba, dopóki ktoś nie zapyta o opinię.
    Nudzicie się strasznie - widzę.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.