  • 81. Data: 2012-07-16 13:55:20
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 11:40:31 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Nie pytałem o co ci chodzi, tylko czy znowu o te 3 apki, okazuje się że całe
    > 2 apki, które lepiej wyglądają na ipadzie. W zamian dostałeś przykłady apek
    > które na ipadzie są tylko marną namiastką wersji z androida, pozbawioną

    Dałem przykład gdzie dobrze pokazano na czym polega problem aplikacji na
    tablety androidowe W OGÓLE.
    Za czasów Gingerbread i Honeycomba jeszcze było w Markecie rozdzielenie na
    aplikacje dostosowane do dużych ekranów i nie. Było ich mało (przez
    pierwszy rok liczba się zwiększyła z 30 do kilkuset), ale przynajmniej dało
    się coś z tego wybrać. Oczywiście jeżeli do danego zastosowania w ogóle
    była jakaś aplikacja dla tabletu. Od czasu ICS, kiedy zlikwidowano podział
    na wersje smartfonowe i tabletowe, problem się tylko powiększył. Musisz
    zainstalować apkę i dopiero patrzeć, czy będzie potrafiła wykorzystać
    większą powierzchnię, czy też nie. W 99% okaże się, że nie, zobaczysz
    jedynie rozciągnięty ekran smartfona, co jest chore. Zamiast kupować za
    1000 zł tablet można sobie kupić za 29 zł to:
    http://allegro.pl/okulary-powiekszajace-led-3-szkla-
    najtantaniej-i2429961099.html
    i mieć DOKŁADNIE TO SAMO.

    > i przekręconymi cytatami, to miej zabawy.

    a po polsku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 82. Data: 2012-07-16 14:25:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    >Jak dla mnie to smartfony za 1500zł są do du...
    >Nic sie z nimi nie da robic, ani dzwonić bo za duże do noszenia w
    >kieszeni i przykładania takiej patelni do twarzy,

    Znajomy ma takie cos ... ekran nie wiem jaki, ale obudowa to tak 6-7"
    ... i to sie jeszcze daje uzywac. Wchodzi do kieszeni koszuli, mozna
    trzymac przy uchu.

    >a bateria trzyma półtora dnia.

    Duza obudowa to tez duzo miejsca na baterie :-)

    >Ani do czytania internetu bo za mały wyświetlacz i szkoda oczu.

    Lepiej na takim niz na 3" :-)

    >Taka bezuzyteczna zabawka której trzeba jeszcze pilnowac jak nie wiem
    >co, bo drogie toto, kruche, jak upadnie albo zamoczy się to JEDNA
    >PENSJA w tył!!!

    No widzisz, i tu cie naprawde boli :-)
    A jakby to bylo cwierc pensji ? :-)

    J.

  • 83. Data: 2012-07-16 14:27:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:15:10 +0200, J.F napisał(a):
    >Z czego? Z kolejnego tysiąca fotoradarów?

    Koszta nie powinny byc wieksze niz obecnie. Skala sie liczy.

    J.

  • 84. Data: 2012-07-16 14:28:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 14:27:24 +0200, J.F napisał(a):

    > Koszta nie powinny byc wieksze niz obecnie. Skala sie liczy.

    A którym to autorom teraz ministerstwo płaci?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 85. Data: 2012-07-16 14:36:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości
    On Mon, 16 Jul 2012 02:22:51 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:

    >Nazwij to sobie etui, jeśli ,,kabura'' przerasta.
    >Kieszeni w koszuli tez nie masz?

    Lipiec jest, do niedawna upalny i czesto sie chodzi bez koszuli.

    > Przeciez piszę, że własnie rozważam jego zakup
    >Ty, to wez idz gdzies na strone i się zdecyduj: albo 8" jest na tyle
    >male, ze jest zawsze pod reka zamiast smartfona, albo 4" jest zbyt
    >duze,
    >aby je nosic.
    >Bo prezentujesz jednoczesnie oba poglady, co juz raz mnie pchnelo do
    >spytania o spokrewnienie rodzicow.

    Kolega twierdzil ze 4" jest za male do ogladania internetu , a 8"
    bedzie nosil jak bedzie potrzeba.

    I tu mu niestety przyznam racje - jak sie chce smartfona wygodnego do
    ogladania (nie tylko internetu), to on sie w kieszeni nie miesci :-(

    I co teraz - kupic najwiekszy (a bedzie najdrozszy), ktory sie w
    kieszeni miesci, czy maly, tani i osobno tableta ?

    A ja ostatnio torbe musialem sobie kupic, bo juz za duzo tych
    niezbednych dupereli do noszenia - kabelki, ladowarki, sluchawki, peny
    i karty pamieci ...
    No i teraz to mnie przestal tablet przerazac, aczkolwiek tez nie
    bardzo widze sens - maly telefon plus duzy laptop, i po co komu jakis
    tablet ? :-)

    J.

  • 86. Data: 2012-07-16 14:45:25
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 13:18, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > Oprócz tego:http://www.hotukdeals.com/deals/blackberry-play
    book-64gb-curry-s-249-...http://www.hotukdeals.com/d
    eals/blackberry-playbook-tablet-pc-refurb-...http://
    www.amazon.de/BlackBerry-PlayBook-Tablet-Display-Tou
    chscreen/d...http://www.notebooksbilliger.de/blackbe
    rry+playbook+16gb+91049?refcam...

    Tak byłoby pięknie lecz ten BlackBerry ma jakiś egzotyczny system
    operacyjny, jak z aplikacjami?

  • 87. Data: 2012-07-16 14:47:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 05:45:25 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Tak byłoby pięknie lecz ten BlackBerry ma jakiś egzotyczny system
    > operacyjny, jak z aplikacjami?

    Ostatnie wersje pozwalają odpalać aplikacje androida. Swoich też troche ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 88. Data: 2012-07-16 15:02:28
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 13:22, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > się zdecyduj: albo 8" jest na tyle male, ze jest zawsze pod reka

    Oczywiście większe od smartfona lecz ma też większy ekran, "zawsze"
    tutaj w kontekście "do zadań specjalnych" (np. w drodze na uczelnię,
    podczas jazdy pociągiem, na spotkanie w sprawie pracy, spotkanie z
    prawnikiem, w kawiarni ze znajomymi itp.)

    > albo 4" jest zbyt duze, aby je nosic.

    jednak w kieszeni letniej koszulki nie ma szans tego nosić!

    > Bo prezentujesz jednoczesnie oba poglady, co juz raz mnie pchnelo do

    Tablet do internetu, a mały telefon (tydzień na baterii) do
    dzwonienia. Proste! :)

    Problem w tym żeby mieć zawsze coś małego NIEZAWODNEGO zapewniającego
    STAŁY kontakt, ciągle mam do czynienia z sytuacjami, że nie moge kogoś
    "złapać" bo mu smartfon się rozładował czy zosatwił go w domu/
    samochodzie (bo było niewygodnie go wziąć ze sobą żeby "na chwilę"
    wyskoczyć)!

    > BTW, nie boisz się tego, ze tą kolorowa paletka ktoś Ci ponownie zrobił
    > wode z mózgu i wydasz pare stowek na fant, ktory bedzie lezakowal?
    >
    > A za kwartal rozpoczniesz tutaj kolejny, rownie odkrywczy jak ten, watek
    > jakie to tanie tablety są do d*?

    Piszę to po wrażeniach w sklepie i wzięciu tego do ręki - wrażeniach
    które ze smartfonami NIGDY nie miały miejsca!
    To tak ogólnie, oczywiście że trzeba jeszcze dobrze wybrać, tablet
    tabletowi nie równy.

  • 89. Data: 2012-07-16 15:05:45
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 13:55, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > Zamiast kupować za
    > 1000 zł  tablet można sobie kupić za 29 zł to:
    http://allegro.pl/okulary-powiekszajace-led-3-szkla-
    najtantaniej-i242...
    > i mieć DOKŁADNIE TO SAMO.

    Jeżeli już to tylko w dziedzinie widzenia - jednak dalej mamy problem
    z dziedziną celowania w małe klawisze klawiatury ekranowej! :D

  • 90. Data: 2012-07-16 15:07:10
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 13:31, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > To, ze kupiles sobie cos niepotrzebnego, na co Cie srednio stac jest
    > chyba zbyt cienkim powodem, zeby leciec inwektywami.
    >
    > plonk warning,

    Jejku, jaki wrażliwy! Pozwól cytować klasyka: "uderz w stół a nożyce
    się odezwą" ;)