  • 71. Data: 2012-07-16 13:00:33
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 10:48:32 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Wybacz ale nie będę oglądał 1,5h prezentacji. Czy chodzi Ci znowu o te ~3

    Nikt nikogo nie zmusza, link jest do konkretnej sekundy, wystarczy obejrzeć
    trzy minuty. Jest to prostsze niż za każdym razem pytanie jak ostatni
    idiota "O CO CI ZNÓW CHODZI"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 72. Data: 2012-07-16 13:10:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 09:05:58 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Czyta się na e-inku. I bynajmniej nie ze wzgledu na wielkosc ekranu.
    > O ile się go ma przy sobie, bo jednak wielkosc ekranu...

    Zależy co się czyta. Książki bezapelacyjnie tak (choć nie wszystkie).
    Czasopisma już niespecjalnie. Jakieś dokumentacje też lepiej na tablecie,
    zwłaszcza jak:
    a. mają sporo ilustracji, zwłaszcza barwnych
    b. oryginał jest dostepny w postaci pdf, a tekst jest np. wielokolumnowy z
    rozbudowanym formatowaniem itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 73. Data: 2012-07-16 13:18:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:50:01 +0200, Marx napisał(a):

    > Może jakiś link do tych wyprzedaży i porównanie specyfikacji technicznej?

    mam,
    tyle, że zagranicą oferty są znacznie ciekawsze
    dla przykładu:
    http://pl-pl.forum.ibood.com/16464-htc_flyer_z_andro
    id_23_i_technologia_htc_scribe_-_krol_wsrod_tabletow
    /
    i dla porównania:
    http://uk-en.forum.ibood.com/18904-htc_flyer_with_an
    droid_htc_sense_and_htc_scribe_technology_a_tablet_l
    ike_no_other/
    Pierwsza oferta była na obydwu stronach (PL i UK), druga tylko na stronie
    UK. Druga była też sporo tańsza, OIDP to jakieś 120 funtów.

    Oprócz tego:
    http://www.hotukdeals.com/deals/blackberry-playbook-
    64gb-curry-s-249-99-206-25-voucher-topcashback-speci
    al-offer-1250213
    http://www.hotukdeals.com/deals/blackberry-playbook-
    tablet-pc-refurb-127-99-from-halfcost-1254785
    http://www.amazon.de/BlackBerry-PlayBook-Tablet-Disp
    lay-Touchscreen/dp/B0051NN2BA
    http://www.notebooksbilliger.de/blackberry+playbook+
    16gb+91049?refcampaign_id=08e71a255de22507d8d0b31884
    7f74d2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 74. Data: 2012-07-16 13:21:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marx nabazgrał(a):

    > akurat do Navi to możesz dopiąć GPS na USB, w aucie taka smycz nie
    > przeszkadza, bo i tak masz smycz od zasilania

    HUB USB i jedziemy, GPS, Modem 3G, Flash z filami :) ale to już jak dla
    mnie traci poręczność czyli jedno urządzenie ..

  • 75. Data: 2012-07-16 13:22:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 02:22:51 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:

    > Sorki, ale nie nosze bryczesów wojskowych z kaburami na spluwy i
    > pasami na naboje :)

    Nazwij to sobie etui, jeśli ,,kabura'' przerasta.
    Kieszeni w koszuli tez nie masz?

    > Wolę LUZ, i olewać czy np. na wspomnianych już rolkach jak się w coś
    > walnę to czy ekran DROGIEGO smartfona pozostał nadal w jednym
    > kawałku?

    Moze zacznij go uzywac zamiast nań chuchać, to się przekonasz, ze nie
    jest tak delikatny jak sobie imaginujesz?

    > Przeciez piszę, że własnie rozważam jego zakup

    Ty, to wez idz gdzies na strone i się zdecyduj: albo 8" jest na tyle
    male, ze jest zawsze pod reka zamiast smartfona, albo 4" jest zbyt duze,
    aby je nosic.
    Bo prezentujesz jednoczesnie oba poglady, co juz raz mnie pchnelo do
    spytania o spokrewnienie rodzicow.

    > Powiedz to w icnhiejszych marketingach ;)

    Na razie napisalem to Tobie. Misji w sobie nie czuje, sorry.

    BTW, nie boisz się tego, ze tą kolorowa paletka ktoś Ci ponownie zrobił
    wode z mózgu i wydasz pare stowek na fant, ktory bedzie lezakowal?

    A za kwartal rozpoczniesz tutaj kolejny, rownie odkrywczy jak ten, watek
    jakie to tanie tablety są do d*?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 76. Data: 2012-07-16 13:22:45
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:53:04 +0200, Marx napisał(a):

    > akurat do Navi to możesz dopiąć GPS na USB, w aucie taka smycz nie
    > przeszkadza, bo i tak masz smycz od zasilania

    Twierdzisz, że tanie tablety mają host USB? Serio? Które?

  • 77. Data: 2012-07-16 13:25:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 12:55:17 +0200, Marx wrote:

    > zależy co się czyta. Książki - jak najbardziej.

    Gazety, RSSy, etc tez.

    > Ale strony www, czy fora - tu niestety Kindle nie daje rady

    Owszem, browser Kindle's jest mocno awaryjny.

    Ja widze w zyciu szarosci, ale poprzedni post mial odpowiadac poziomem
    postowi przedpiscy ;)

  • 78. Data: 2012-07-16 13:31:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 03:40:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:
    > Po prostu du... blada! Taki bajer dla bogatych idiotów.

    To, ze kupiles sobie cos niepotrzebnego, na co Cie srednio stac jest
    chyba zbyt cienkim powodem, zeby leciec inwektywami.

    plonk warning,

  • 79. Data: 2012-07-16 13:40:31
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.07.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Nikt nikogo nie zmusza, link jest do konkretnej sekundy, wystarczy obejrzeć
    > trzy minuty. Jest to prostsze niż za każdym razem pytanie jak ostatni
    > idiota "O CO CI ZNÓW CHODZI"

    Nie pytałem o co ci chodzi, tylko czy znowu o te 3 apki, okazuje się że całe
    2 apki, które lepiej wyglądają na ipadzie. W zamian dostałeś przykłady apek
    które na ipadzie są tylko marną namiastką wersji z androida, pozbawioną
    podstawowych użyteczności. Ale jeśli zamierzasz dyskutować z pociętymi
    i przekręconymi cytatami, to miej zabawy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 80. Data: 2012-07-16 13:48:22
    Od: sh <a...@t...pl>

    > Powiedz to w icnhiejszych marketingach ;)
    > Jakby ludzie rzeczywiście kupowali tylko to na co ich stać to by tamci
    > zbankrutowali, i zaprawdę lepiej na tym wyjdą jeśli obniżą cenę a
    > wzrośnie POPYT!

    wielkość popytu jak już